Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Nerad krotím vaše nadšení, ale kdybyste si přečetla výrok soudu pořádně, tak zjistíte, že vůbec nerozhodl o tom, jestli se šátek ve škole nosit může nebo nemůže. Soud konstatoval, že "studentka" se studentkou nikdy nestala, proto se nemůže dovolávat antidiskriminačního zákona.

8 0
možnosti
Foto

Ano, pane Tichero, tak to skutečně je, ale světe div se, nadšená jsem. Soudní výroky totiž jsou většinou takové, "aby se vlk nažral a koza zůstala celá" ;-) Ona skutečně studentkou nebyla, protože odmítla studovat tam, kde nesmí nosit náboženský muslimský symbol. To je důležité, říci, že to je symbol náboženství. Ve škole se má vyučovat, nikoliv propagovat náboženské symboly!!

Věřím, že by výrok dopadl stejně, i kdyby studentkou byla. Zněl by jinak, bylo by v tom lišáctví soudkyně, ale určitě by opět tato fanatička utřela. To je můj názor.

3 8
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy