Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

neonacista je ted synonyma pro vlastence? Toz to klidne podepisu taky!!!

6 1
možnosti
Foto

Je to tak paní Aleno :-)))))) [>-]R^

2 0
možnosti
ZH

Pod to se nejeden neonacista rád podepíše :-(

0 9
možnosti
SB

Možná doufáte, že tím mnohé lidi odradíte od vyjádření podpory paní Polákové, protože se zaleknou toho, že nějaký Horner je označí za neonacisty.

Raději ať mě skutečně takový člověk, jako jste Vy, označí za neonacistu, než abych proti svému svědomí mlčel a nepodpořil paní Polákovou.

Pravdu má ona a nikoli Vy.

A jestli mě kvůli tomu chcete označit za neonacistu, tak si poslužte.

19 2
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy