Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I44v87o 15B43e31n87e88š

18. 2. 2016 22:15

Občas mrknu na Události ČT a čtu různé zprávy na netu. Bohužel jsem též dospěl k tomu, že informace z ČT nejsou objektivní a nestranné. Kdyby ČT zrušili, vůbec by mi to nevadilo. Myslím, že neplní svou původní funkci, pokud ovšem nebyla zřízena za účelem vládní propagandy ;-)

7 3
možnosti
MT

Tak určitě, proč provozovat médium které říká nepříjemné věci nebo věci které nezapadají do našeho světonázoru, když si lze na internetu přečíst nepřeberné množství toho, co chceme považovat za pravdu:-)

5 5
možnosti
Foto

Pokud pane Tesaři umíte počítat, máte oči a mozek, tak si jistě dáte dohromady to, co je realitou. Nic víc nepotřebujete.

2 5
možnosti
Foto

Jsem stejného názoru jako Vy.

Karma R^

Četla jste stížnost na trestnou činnost ČT?

http://www.novarepublika.cz/2016/02/vec-stiznost-na-trestnou-cinnost-ct.html

7 2
možnosti
Foto

Pane Petříku zdravím Vás. Právě jsem si Váš odkaz přečetla a dodatečné dala odkaz do slůvka ",aby byla loajální s lidmi této země"

Díky za karmu R^

3 3
možnosti
JS

Tolik blábolů na jednom místě se hned nevidí. Zrušme veřejnoprávní televizi a co dál? Okamžitě toto jakž takž objektivní médium nahradí televize jistého oligarchy. A že je televize mocným nástrojem na ovlivňování voličů, je vidět v Rusku.

5 6
možnosti
Foto

My ale pane Sochore nepotřebujeme placenou službu, která pro nás pracuje "jakž tak objektivně" Objektivně by se mělo informovat v každém případě, jinak je to spekulace a vymývání mozků těm, kdo jsou odkázáni jen na takto nesolidně, "jakž takž" informujícím médiu...

Tato vaše věta je jen důkazem, že patříte k těm wolnerům a kalouskům, kteří vše svádí na Rusko: "A že je televize mocným nástrojem na ovlivňování voličů, je vidět v Rusku". Nicméně tato vaše věta je pravdivá pro naše média a ta mě zajímají nejvíc, jsem-li občanem tohoto státu. Ruská média mě mohou zajímat druhořadě a platí to i pro média jiných států. U nás chci být informována bez ovlivňování a pravdivě!

Takže proč sem taháte zrovna Rusko, je mi záhadou...

6 5
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy