Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Diskuze je a vždy bude povolena pane Toulo. Jde jen o to, zda vy konkrétně ji unesete. Můžete mi konkrétně vysvětlit v čem je můj článek "totalitaristický", Jak jste to divné slovo napsal?? To, že mažu nemilosrdně emigranta nyní ustavičně prudícího z Kanady jsem mnohokrát vysvětlila. Vás nesmažu, tak si toho važte. O totalitě zjevně víte houby a pokud si myslíte jako Bílina, že zde je demokracie, tak jste mírně řečeno a musím se fakt moc držet, NAIVNÍ! Jste vy vůbec normální?! Tady se píše o velké tragédii, kdy se lidé mezi sebou vraždí a vy zde píšete totální nesmysly. Normální zjevně nejste.

8 1
možnosti
Foto

Vaše vysvětlení, stejně tak i použitá dikce je podle mě jasné. Nemám co ve svém názoru na vás měnit.

3 3
možnosti
Foto

Když nechcete diskutovat, tak rovnou nepovolujte diskuse. Je to podvodné jednání, zbabělá osobo!

5 9
možnosti
JK

J41i93r62i 20K61u49c77e17r62a

14. 11. 2015 16:16

jste lhář, že se nestydíte

2 0
možnosti
Foto

Totalitaristé jsou vždy zbabělí. I v diskusích.

4 5
možnosti
JK

J62i85r66i 62K36u28c27e78r21a

14. 11. 2015 16:15

tak nebuď...

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy