Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

Jinak pořad Máte slovo je jistá, byť ne příliš šťastná kompenzační pomůcka pro příliš frustrované lidi.

5 0
možnosti
Foto

To nevím kam míříte pane Koláři, jisté však je, že se tento pořad snaží pracovat s divákem tak, aby se divák "vydováděl", aby se vlk nažral a koza zůstala celá...Všimněte si, jak dole na liště běhající titulky a jsou ignorovány. Kdyby měl pořad mít odezvovou hodnotu, musel by být interaktivní v tom smyslu, že by byla přímá reakce i na toho píšícího diváka.

1 0
možnosti
OK

Víte co je zajímavé? Vidím nápadnou podobnost ve vaší rétorice a rétorice členů NSDAP v době hospodářské krize.

3 0
možnosti
Foto

Ona pane Koláři také hospodářská krize je. Pamětníci předválečné doby vám potvrdí, že znaky, které v době před válkou byly, jsou nyní zde v této době rozeštvané Evropy, velmi podobné. Já tu dobu nepamatuji, pamětníkům věřím. Takže nevím, jak vypadá rétorika, kterou mi zde podsouváte. Ujišťuji vás, že je to moje vlastní rétorika, vzešlá z okolností, které zde jsou viditelné, a ne že ne.

 Do žádných škatulek mě proto nezasazujte, protože ani vy nejste pamětník dob, o kterých jste se zmínil.

 Od vás mi však chybí přesný rozbor. Potom si můžeme popovídat více a to nejen o rétorice.

0 3
možnosti
Foto

"Včera jsem v duchu při shlédnutí tohoto pořadu, kdy se vše sice pojmenuje, ale nic nevyřeší, zaplakala nad zaostalostí ..........  "

Na řešení problémů, je zde vláda, parlament, ale ne ČT.

Máte v tom, a nejen v tom, trochu zmatek.

5 0
možnosti
Foto

A víte o tom, pane Matuško, že obdobný program na německé televizi má právě odezvu u politiků? Že se problémy na základě takového programu dokonce povinně zabývají? 

To, že u nás je tento pořad pouze velkou šou pro lidi, aby se takříkajíc vypovídali, to vím také. Ostatně jsem o tom dokonce psala...

1 2
možnosti
JH

Snažil jsem se to dočíst do konce. Ohnivé, ale vůbec mi není jasné, na které straně stojíte. Jste pro volný trh a svobodu občanů nebo pro ještě větší regulace a přerozdělování od schopných k neschopným? Jste pro zbytnění byrokracie nebo pro rozprášení státních parazitů? Moje hodnocení je 0. Ale je možné, že jen já jsem takový nechápavec a ostatní mají jasno.

5 0
možnosti
Foto

Asi to bude pane Hlubek tím, že jste se snažil, ale málo snažil. Pokud byste ten článek skutečně dopodrobna četl a navíc shlédl film, nemohl byste takto brzy být v diskuzi zde. Pokud si dáte práci, pochopíte. Váš dotaz je na černé, nebo bílé téma. Já vás ale ujišťuji, že je to něco mezi. To znamená špatné odbourat, dobré inovovat a implatovat do dnešní doby, kdy prostě práce není a bude nadále ubývat. Nové technologie již přerostly nás lidi. Když není kde si vydělat na smysluplný život, tak se s tím dá udělat jen jediné. Změnit systém dle nastalé situace a ne se držet zastaralých pouček. Tak asi tak...

0 1
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy