Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Tady se míchají jabka s hruškami. Ale ani jedno by nemělo zasluhovat naší pozornosti. Nechť si kolona vojenských vozidel projede kudy chce, nechť se motorkáři projedou kudy chtějí. Jenže tady se z toho dělá politika. Komunistické, "kdo nejde s námi, jde proti nám" je zde přítomno na každém slovu a to mám na mysli i diskusi.

1 2
možnosti
BT

obě akce byly politické a byly a jsou tak míněny, pokud by tomu tak nebylo autoři by je nepropagovali jen by prostě jeli

2 0
možnosti
BT

cituji:

Proti blbosti i bohové bojují marně.

Jan Werich

6 0
možnosti
LK

L55u53b19o46š 70K54r24i75m63l

17. 4. 2015 11:00

Na Váš blog mohu použít pouze tento citát: " Kdo se nepoučí z minulosti je nucen ji prožít znovu". 

Chápu, že minulost stará 2000 let je hodně vzdálená, ale to neznamená, že chci prožívat rozpad civilizace stejný, jako rozpad Říše Římské.

6 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu pane Krimle. Pokud se naše civilizace nepoučí minulostí a to jakoukoliv a jakkoliv starou, kdy zanikly různé a vyspělejší civilizace, než jsme my, tak je to konec i s naší přetechnizovanou a již dost odlidštělou civilizací, kde nemá místo cit, sounáležitost a empatie, či lidský život, jako takový. Lidé nejsou již lidmi, ale pro tento systém jen lidské zdroje. Pokud vy fandíte takovým anomáliím, tak si v tom klidně setrvejte. Ale pak nechápu, proč právě vy hovoříte a varujete citátem, " Kdo se nepoučí z minulosti je nucen ji prožít znovu".

4 2
možnosti
ON

O16n45d83ř22e98j 52N48ý94č

17. 4. 2015 10:49

Slavní? Možná povinně v Rusku. A mírový? Už na tom spojení mírový motorkářský gang je něco absurdního. A jako detail tihle mírotvorci pomáhali při obsazení krymu.

3 3
možnosti
Foto

Pane Nýč, vy jste nečetl z jakého důvodu tento mírový konvoj jede Evropou? Přečtěte si v článku a vůbec i v jiných článcích o tomto konvoji, za jakým účelem jedou touto trasou a co tito motorkáři svou cestou evokují. Tu větu o oslavě osvobození od nacistů mám v mém článku i já. Potom to srovnejte s tím, co bylo podtextem jízdy tzv dragounů...

Co se týká Krymu, tak tam se rozhodli v referendu samotní lidé, obyvatelé Krymu, kam chtějí patřit a v jakém systému chtějí žít. A bylo jich 98%, kteří se v tomto právoplatném referendu svobodně rozhodli, že chtějí patřit k RF. A to je prostě fakt a jejich svaté právo, ať se vám to líbí, či nikoliv. Víte, to je ta svoboda o které se u nás jen žvaní...Bohužel.

5 3
možnosti
Foto

To jsem si myslel, že jsem od Wericha četl snad už všechno, co na netu koluje. Citát na té první fotce jsem neznal.

1 0
možnosti
Foto

Pane Chuchmo a v praxi jste se s ním také nesetkal? ;-)

0 0
možnosti
Foto

A nepíše se BYZNYZ ale BYZNYS.

1 1
možnosti
Foto

A díky za upozornění pane Havelko BYZNYZ opraven dle vašich instrukcí na BYZNYS R^

1 0
možnosti
Foto

Větší zhovadilost by dokázal napsat snad už jen Kašuka:-)

13 4
možnosti
Foto

Konkrétní důvod pane Kroupo?

2 1
možnosti
Foto

až půjdete mávat těm motorkářům, dejte pozor, abyste nedopadla jako pan Vyvadil, nebo Cvalín, když šli protestovat proti americkému konvoji

7 5
možnosti
Foto

Mávat pane Matuško nepůjdu. Nikdy nikomu u cest nemávám, zdá se mi to tak trochu nevkusné a mávající dav mě děsí stejně tak, jako tyto burácející mašiny, o kterých zlí jazykové tvrdí, že na nich jezdí dárci orgánů... Z motorek mám strach, na těch se již nejeden motorkář zabil. 

Symbol této mírové cesty však samozřejmě chválím, proto jsem se také v článku o tomto mírovém konvoji zmínila. Ostatně, kdybyste mě znal osobně, věděl byste, že nejsem typ mávačů, i když mírové symboly ctím...

4 2
možnosti
LR

\co Korán, už studujete?

4 3
možnosti
Foto

Souvislost koránu s mým článkem, pane Raštico?

4 3
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy