Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro pana Zdeňka Matušku. Pane Matuško, nejsem lhářka, nic jsem v blogu neměnila tak, abyste to musel hodnotit, jako podvodné, zde vysvětlení:

Milý pane Matuško. To, že je blog "pozměněn", neznamená, že je změněno jádro a těma článku. To, nač narážíte, je změna kosmetická. Já to mám totiž tak. Zaujme mě téma, protože je mi nějakým způsobem blízké. To téma se mi několik hodin převaluje v hlavě a když to nejméně čekám, aniž bych sama měla ten záměr předem plánovaný, sednu a píšu. Někdy naopak, i když si myslím, že téma psaním rozvedu, vyšumí a článek neudělám...Že to je psáno "horkou jehlou" to mi věřte! Za pár hodin, kdy si dám pauzu, vše pustím z hlavy a dělám něco jiného, co mi dokáže dokonale vyčistit hlavu, opět sedám k PC a hle! Tady je nějaký divný slovosled, zde je chyba, tam je opět chybějící, či přebývající čárka. Ostatně čárky mezi větami mi dělají problém odjakživa, většinou patří tam, kde já bych naopak klesla hlasem ;-D...Čili, zde jsem s odstupem opravila zmíněné chyby, přidala Káju Gotta, kromě Pilarky a také několik odkazů. Základ článku není změněn ani náhodou! Ani já, ani pan Petřík jsme neřekli, že nějaký orgán tu zakazuje někomu vystupovat s Alexandrovci! To by byl už konec a to poslední, co by se zde mohlo stát.

Můj článek je pouhým poukázáním na lidi, kteří by to rádi dělali a slovně nám doporučují, co a jak smíme, či nesmíme, co se hodí, či nehodí jim do krámu. Také jsem vám v tom smyslu níže na vaši otázku odpověděla, cituji: Ano, zakazuje a pokud si myslíte, že je to "jen" slovně a někoho rétorika, tak tam, milý pane Matuško začíná totalita. Nejdříve slovně, potom ta slova strhnou nenávist a zmanipulují a nakonec striktní zákazy. Takže nepodceňovat.

(13.10.2015 15:41)

Tak to na vysvětlenou specielně pro vás pane Zdeňku...

0 0
možnosti

:-),,,,Paní Poláková ! Přečetl jsem si výživnou diskusi a moc Vám děkuji, že jste toto tema otevřela. Je alespoň vidět, kdo na které straně stojí. Diskutující oponenti jsou na úrovni novinářské hvězdy Zieglera, který hlásá, že jsou to vyslanci pro přípravu naší okupace!  Já jsem navštívil jejich koncert  před několika roky v Ostravě, jsou to profíci, jak má být. HLasy jako zvon, ladění bezchybné, je to opravdu zážitek. Pokud to nějaký retardovaný spojuje s politikou, tak by měl požádat o ustájení v Opavě! (Psychina)! R^VR^

4 4
možnosti
Foto

Stando, děkuji Vám a ten živý koncert v Ostravě Vám v dobrém závidím. Kdo tam tenkrát zpíval?

Toto téma jsem otevřela, protože je mi z těch chudáků velmi smutno. Oni stále ještě mají bohužel, díky ČT, a jiným zaprodaným médiím,  možnost mluvit na veřejnosti, zatím co jiní se ke slovu nedostanou. Přemýšlím, kde se tito lidé vlastně vzali? Připadají mi, jako nějací zákeřní mimozemšťané, kteří byli vysláni na planetu Zem a tu mají za úkol zničit. Totéž platí o těchto lidech v rámci ČR. Počínají si věrolomně, začalo to červenými kartičkami, urážkami prezidenta Miloše Zemana, házením vajec na prezidenta před cizími státníky, pokračuje to výroky proti umělcům, a jejich radami, "co se komu má líbit a co ne", jak řekl v rozhovoru pan Karel Gott. Jiní, co se sami na umělce povýšili, zneuctí Prezidentskou standartu...  V naší zemi nám také radí kdejaký emigrant, který tu již léta nežije a to nejen ti, co se vrátili, chtějí poučovat, čest vyjímkám, ale i zde v diskuzích se najdou ti, co zesměšňují, kasají se nad námi a strkají nos tam, kam nemají. Zřejmě se jim po vlasti, kde původně měli své kořeny, stýská a tak mají mindrák.

Nu, ale červenokartičkáři, zmizeli po všech těch trapnostech, kterými se shazovali, panu Zemanovi jeho oponenti jen pomáhají u lidí na růstu jeho popularity, protože jsou svými hlupáckými výroky omezení tak, že to vidí i malé dítě. Další trapáci si sami šlápli do lejna, i když se jmenují stohoven, tak to poslední do kterého stoupli je bude stát trestní stíhání. Primitivní prudiči, jakými je Štětina a Vámi jmenovaný "novinář" jsou zcela k smíchu a nemohou se brát vážně. Tito lidé, politici s cizími zájmy, už jen kolem sebe bezmocně kopou, a politickou kariéru mají za sebou a to je moc dobře. 

Vše k poučování umělců, jak se mají chovat, jsem napsala v mém textu ;-) Mějte se fajn a ještě jednou děkuji, za příznivý komentář V

3 1
možnosti
Foto

I16v50a97n 38M19a30r27e79k

13. 10. 2015 20:04

Byl jsem na Alexandrovcích v Brně, ale daleko větší "umělecký zážitek" jsem získal na jaře  sledováním průjezdu Dragounů přes naše území . ;-(

4 1
možnosti
Foto

A co tam p.Marku máte ještě ? ! 8-o

2 1
možnosti

P86a76v23e64l 72K97u78l51a

13. 10. 2015 20:00

Za našich mladých let byla populární tato hádanka: "Má to sto ocasů a řve to jako kráva?":-)

4 2
možnosti
Foto

I38v90a63n 47M50a72r54e23k

13. 10. 2015 20:02

A co tam p.Kula máte ještě ? ! 8-o

2 1
možnosti
Foto

koukám, že jste dostala bobky a článek trochu poopravila.

1 0
možnosti
Foto

Co to pane Matuško pravíte za nesmysly? Chtěla jsem napsat, co to melete, za nesmysly, ale ovládla jsem se, i když jsem se k tomu alespoň přiznala :-))))) Naopak, ještě jsem "přitužila muziku". Vy prostě fakt už nevíte, co si na mě vymyslet za lež a nesmysl. A jen, proč bych měla mít strach? Nemáte to popletené? On se píše rok 2015 víte, a máme tu snad svobodu slova, nebo se pletu já?... Ach jo, že já s vámi vůbec ztrácím čas...

3 2
možnosti
Foto

paní Poláková, protože jste nedokázala odpovědět na jednoduchou otázku, který státní orgán, či instituce koncert Alexandrovců zakazuje, či dokonce zakázal, považuji váš blog za hysterické štěkání, které nemá žádný realný základ.

Pokud bych šel ještě dále, mohl bych prohlásit, že blog porušuje kodex blogera, protože píše o věcech neověřených, či lživých.

Neustále máte ústa plné morálky, ale sama lžete, jako když tiskne.

6 2
možnosti
Foto

Ještě dodejte milý pane Matuško, že lžu, jako když tiskne Rudé právo a budete to vy, komplet a nenapodobitelně minulostní. To slovo máte "rád", tak vám jej ráda znovu zopakuji. Na vaši otázku jsem níže odpověděla, ale asi jste to nepochopil, tak se znovu a stále dokola ptáte. Já vám ale jinak neodpovím, protože jste můj článek poněkud nejen nepochopil, ale i překroutil, tak jako vždy...

1 3
možnosti

Text hodný knihy. Učebnice demagogie.

Jinak souhlasím, že demokratická společnost musí umět být tolerantní, samozřejmě jen do té míry, aby nepřipouštěla šíření názorů podporujících nedemokratické, zločinné ideje.

Alexandrovci jsou mj. symbolem. Jak psal bloger Andrej Ruščák, naše společnost do značné míry ztratila schopnost vnímat symboly a rozumět jim. Alexandrovci mimo jiné symbolizují i sovětský brutální režim, v jehož výkladní skříni tradičně vždy stáli. To nelze ignorovat.

Pokud však otevřeně nepodporují zločinné ideologie, nebránil bych jim ve vystupování. Na hraně by byla situace, kdyby nad jejich hlavami byli symboly srpu a kladiva či jiný symbol přímo odkazující na sovětský režim. Hvězdu bych asi přežít dokázal.

6 0
možnosti
Foto

Tak řadě občanů může připadnou jako symbol brutality křesťanský kříž.

Když se podíváme hlouběji do minulosti, tak si křesťané s komunisty nijak nezadají.

3 4
možnosti
Foto

Nechápu tu obrovskou netoleranci mezi lidmi.. Já bych osobně na koncert Alexandrovců nešel, ale pokud se to někomu líbí, tak je to přece jeho věc a vkus.. To nemá s politikou nic společného. Je to smutné, že ještě 26 roků po listopadu jsou tu lidé, co by chtěli svým spoluobčanům říkat, co se jim má a co nemá líbit.. Ten komunizmus v nich asi zapustil silné kořeny, bohužel..

7 1
možnosti
Foto

Dokonce ty kořeny těch 26 let stále přetřásají a při každé příležitosti, možné i nemožné je stále dokola vytahují, oprašují a omílají. Mám však podezření, že v těch dobách byli oni právě ti nejvíc loajální a kovaní a dnes prudí a poučují.

2 2
možnosti

Čemu říkáte kultura ? Těm halekajícím šaškům, metajícím kozelce po pódiu s nezbytnou garmoškou ? ;-D

2 3
možnosti
Foto

Za to vy pane Stehlíku, metáte kozelce a velmi trapné kozelce pod různými diskuzemi že?

5 2
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy