Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

R^Dobrý článek - opět. A zasloužená karma.

0 3
možnosti
Foto

Děkuji pane Chrástku, věřím, že bude o čem psát a budu se o to snažit :-) Mějte se hezky.

0 1
možnosti
FA

Paní Mileno, vy jste éro. Amfetamin? Nebo něco onačejšího? R^

2 1
možnosti
Foto

Nevím, co je Amfetamin a k čemu slouží, tak v realitě této doby která je plná jakýchsi podobných berliček nejsem znalá, ani nechci být. Já sama rozhoduji, co si naordinuji, když je mi ouvej, nebo fajn :-). Jedno vím jistě, že nějaká pilulka na zblbnutí, dnes už lidem stačit nebude a to ani ta, kterou nám denně předepisují "naše" zaprodaná média a lidé, kteří tu skutečnou realitu nevidí a ani vidět nechtějí...

1 2
možnosti
Foto

„Kéž by vám Pán Bůh všeliké to vlastenčení z huby do rukou vraziti ráčil!“

3 0
možnosti
Foto

Nu, milý pane Matuško, je vidět že moje články začínáte chápati, což mě velmi těší. O tom, totiž , jak jste ráčil správně postřehnouti, tento můj článek je ;-)

0 2
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy