Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Paní Poláková.Mám na Vás jeden dotaz. Tensamý, jako v minulém blogu. Kde chcete vzít jeden bilion  na Vámi daný Nepodmíněný příjem?

2 0
možnosti
Foto

J89a36n42a 52M78a34j79o93v69á

30. 7. 2014 13:51

Takže tím, že zrušíte politiky a soudce stoupnou lidem příjmy?

Nějak nechápu souvislost.

Osobně mám radost z každého investora a podnikatele, který je schopen zaměstnat lidi na nabídnout jim práci. Řeči o majitelích, kteří si rozdělí zisk na který pracují "otroci" jsou tak neracionální, že je až škoda mluvit.

1 0
možnosti
Foto

Já nemám radost z investora a podnikatele na jehož zisk musím přispívat svými daněmi. To pak má se skutečným podnikáním pramálo společného.

3 0
možnosti
JH

J29a32n 29H79a92v62l56i13n47a

30. 7. 2014 13:42

19tis. duchodcu s tak malym duchodem.....no ci to bude vina? Mi rodice cely zivot makali, po revoluci meli 2 zamestnani, aby meli lepsi duchod a ted si nestezuji........

1 0
možnosti
Foto

Pane Havlino a je to tak správně mít několik zaměstnání? A kde je život? Ostatně slůvko "makali" je opravdu hnusné obzvlášť hovoříte-li o svých rodičích. A upřímně, pracují dosud Vaši rodiče, jsou jak se říká prduši,Vnebo si své zasloužené důchody hezky užívají? Přeji jim, aby to byl ten druhý příklad R^

0 1
možnosti
Foto

závist je velice špatná vlastnost

1 0
možnosti
Foto

Pane Matuško, vy svým přijmením vůbec neděláte čest Waldovi, pokud jste závistivec ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy