Osobní

Milena Poláková

Závidím

Prostor, svoboda, volnost, nadechnutí se....To vše a mnohem víc, ve mně evokuje slovo MOŘE, slovo OCEÁN...                                                                                            

12.5.2013 v 18:02 | Karma článku: 8.49 | Přečteno: 726 | Diskuse

Milena Poláková

Muž na kostce

Tato, malinko hororová příhoda se může stát komukoliv z nás. Vždy bude trochu jiná, bohužel, často mívá i smutný a nezvratný konec....

11.5.2013 v 0:34 | Karma článku: 7.99 | Přečteno: 589 | Diskuse

Milena Poláková

Vzpomínka na Evu Olmerovou

Ráda občas odlehčím všem starostem, které nám přináší doba nejistot a překročím tak vlastní stín. V takové chvíli obyčejně tvořím... Moje báseň je věnována ženě, která celý život hledala štěstí. Jistotou však je, že štěstí rozdala nám všem, co ji máme rádi. 

7.5.2013 v 20:11 | Karma článku: 15.07 | Přečteno: 769 | Diskuse
Počet článků 110 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1814

Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více