Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborně napsáno, souhlas a karma R^

Jinak, všechny obrázky ohledně Vašeho článku jsou v pořádku, jak na hlavní stránce, tak v článku.

Takže chyba bude spíše ve Vašem prohlížeči.

Píši Vám to raději sem, do diskuse, protože s Facebookem zatím pořád ještě "bojuji".

Zkusil jsem odpovědět paní Černé na Facebook přes e-mail, ale moje odpověď se jí nezobrazila, takže zatím komunikuji přes e-maily.

Vy, mi můžete odpovídat přes Facebook, protože všechny odpovědi mi přijdou na můj e-mail.

1 1
možnosti
Foto

Zdravím Vás pane Petříku, děkuji a věřím, že FB zvládneme spolu i bez mailu. Ten mail používám pouze k přihlášení na FB spolu s heslem. Občas mi na mail FB také zašle nějakou odpověď uživatelů FB na můj příspěvek, ale většinou jen nárazově. Je to tak většinou, pokud FB delší dobu nenavštívím, tak se sám, potvora jedna, připomene. Jsme v jeho hledáčku, jak jinak ;-) Zřejmě jste si komunikaci zbytečně zkomplikoval. Sejdeme se na FB a tam si to povíme a vyjasníme přímo "na place", ne, že Vám každý příspěvek oznámí mail, to je nepraktické. Zatím se mějte hezky.

0 0
možnosti
PB

.... když pominu cca čtyřletý martyrium, kerým si musela ředitelka školy projít, pak nám kauza nabízí další postřehy, kerý by našinec neměl podceňovat a brát na lehkou váhu !,- ...... jednak angažmá ombudsmana ČR, který(á) svoji roli absolutně nezvládl a svůj post zdegradoval na roveň "nepotřebný hromady hnoje"!,- a druhak angažmá vobyčejnýho pasáka krav s absolutoriem plzeňskej práv Rumla, kerej se na straně obhajoby zmohl na excelentní koment po zamítnutí žaloby,- "pozoruhodné rozhodnutí !" ;-D,- ....... tito fanatici, s nulovým právním vědomí, cíleně a účelově vytvářejí konstrukce tzv. multikulti pseudokauz, na kterých se společensky pasou a finančně profitují,- o žádný PRÁVA (kohokoliv !) nejde a nikdy nešlo !!!

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Brodský. Udeřil jste hřebíček na hlavičku. Oni to nejsou jen fanatici psychopati, ale hlavně lidé, kteří nechápou, že jim jaksi ujel vlak a to proto, že stále probouzí minulost a ta je pochopitelně do sebe, do té minulosti vtáhla. Občas se někde chtějí zviditelnit, jako nyní Ruml... To bylo také ostatně vidět na té trapné slezině u Krause na Primě a že tam těch minulostních trapných lidí (až běhal mráz po zádech sledovat tu trapnost) bylo! Vždy se tyto fosílie ztrapní, aniž to sami postřehnou. Tito lidé jsou již mimo přítomnou realitu. Jejich věc. Oni to už jinak umět nebudou a časem se zcela vytratí...

0 0
možnosti
AR

Ohledně případného zrušení sankcí USA vůči RF, učiní Kreml vstřícný krok a stáhne pak ihned své válčící vojáky z ukrajinského Donbasů a bude naplňovat dohodu z Minsku? Přece ty sankce byly vyhlášeny na základě agrese Kremlu proti sousední zemi a anexi Krymu!

1 1
možnosti
Foto

A co když Trump uzná Krym za ruský, takže nepůjde o žádnou agresi?

Co potom s tím?

"Nevěrohodné" weby již píšou, že ohledně Ukrajiny Trump zadává audit, kam se poděly miliardy zasílané pučistům ze zemí Západu.

1 1
možnosti
JH

Začínám taky na počátek nového roku cítit pozitivní změny v myšlení lidi. Velký posun! A Vam katma R^:-)

3 1
možnosti
Foto

Děkuji vám paní Jiřino. Dáváte mi za pravdu a jsem ráda, že to tak je. Takto pozitivně smýšlí již mnoho lidí. Jako bychom se znovu zhluboka nadýchli po kolapsu, který nebyl příjemný.

Ten posun bude stát za to V

1 1
možnosti
JR

J74a49n 10R70á76ž

27. 1. 2017 15:45

Islám je varianta monoteistické víry v boha, to nikdo nezpochybňuje. Ale existují rozpory, co jsou vnější projevy víry v Boha a co jsou projevy příslušnosti k církvi nebo náboženskému společenství. Islám se dělí na sekty, většinou k sobě nepřátelské, ale muslimové nikde nevykazují znaky stejné ideové náboženské pospolitosti, jako křesťanské církve. Proto nebyl Islám u nás uznán (registrován) ani jako církev, ani jako náboženské společenství.

Universálně pojatým vnějším projevem víry hidžab rozhodně být nemůže, protože miliony muslimek zahaleny nechodí vůbec, desetitisíce jich nosí burku, statisíce nikáb a další desetitisíce čádor. Učení Islámu nikde nenařizuje, jak má být žena zahalená, jen musí být oblečená tak, aby neprovokovala žádostivost mužů a nevzbuzovala hanbu. Proto mi připadají úsměvně zbožné muslimky sice s šátkem na hlavě zakrývajícím jen vlasy, ale v upnutých šatech nebo v minisukni provokující vědomě muže na ulici. Takže tvrzení, že hidžab je projevem víry, považují za značně problematické.

0 0
možnosti
Foto

Pane Ráži, nikdo nehovoří o univerzálním pojetí tohoto symbolu, ale jestliže je kulich a ušanka či pletená kukla na zimu symbolem zimy, je hidžab, burka, nikáb aj. symbolem islámu, symbolem muslima. Barva, tvar nerozhodují, ani to, co se pod tím vším skrývá za motliby a zvyky. Prostě uvidíte ženu v burce, muslimka. Uvidíte ženu v hidžabu, muslimka. I zde je vidět, jak je nám toto s námi neslučitelné náboženství naprosto cizí. Ostatně mě opravdu uráží, že se vůbec o těchto věcech máme u nás v ČR bavit a řešit je. My patříme sem, oni tu nemají co pohledávat, zvláště po zkušenostech s nimi, kdy se nejenže neintegrují, ale arogantně si vyžadují své vlastní zákony, na což nemají právo. Tečka.

7 0
možnosti
Foto

Myslím si, že na frak tady dostala především paní ombudsmanka, která by měla tento post okamžitě opustit! Rv

Jinak je to bohužel nic neřešící alibistický výrok soudu o ničem. Pro mě dost zklamání, ale nic jiného se zde zatím ani moc očekávat asi nedalo. :-/

13 0
možnosti
Foto

Pane Mazurku zdravím Vás. Je to v tento čas v tuto chvíli to nejlepší možné a tím i důležitý posun [>-]

5 0
možnosti
MK

Ano, souhlasím s p. Ticherou, že zásadní problém se neřešil; bylo rozhodnuto pouze na základě technikálií.

Otázka zní: jaký islám u nás šátek prezentuje? Jestliže ten, který má už i v ČR zřízen islámský soud, pak je nutné jej zakázat nejen ve školách, ale i ve všech veřejných institucích. Důvod? Evropský soud rozhodl o nepřípustnosti práva šária na evropském území a šáriu reprezentují jak islámské soudy, tak i šátky a další zahalování.

2 0
možnosti
JR

J49a87n 60R17á72ž

27. 1. 2017 15:20

Evropský soud také rozhodl, že zakázat v odůvodněných případech islámské pokrývky hlavy není v rozporu s lidskými právy.

1 0
možnosti
SB

Všem, kteří tady píšete, že soud nerozhodoval o šátku, nýbrž o neplatnosti statusu studentky:

I to je pokrok, že soud rozhodl takto.

V řadě případů je to tak, že třeba jistý náš spoluobčan spáchá to či ono, ale při následném soudním přelíčení se to točí mnohem více kolem jeho etnického původu než kolem podstaty toho, co se skutečně stalo.

Je znám případ, kdy hostinský odmítl obsloužit hosta, který mu z dřívější návštěvy dlužil peníze za nezaplacenou útratu.

"Nejprve zaplaťte tu útratu z minula a teprve poté vám přinesu vaše dnešní pivo."

Naprosto logický požadavek ze strany hostinského, avšak přesto byl označen za rasistu a potrestán.

Takže i tohle vítězství logiky a práva je přínosné. Už to, že se o podstatě věci mluvilo více než o údajném rasismu nebo o údajné náboženské stránce věci, je potěšující. Je smutné, že to není samozřejmostí, ale je fajn, že alespoň dnes to zvítězilo.

12 1
možnosti
VK

Souhlasím. Přesto bych rád, kdybyste odkázal na ten rozsudek, protože se mi to nezdá. Děkuji.

1 0
možnosti
JN

J10i62ř19í 30N56o38s77e27k

27. 1. 2017 14:12

Nevíte někdo, na jak dlouho tu trafiku Šabatová má? Nadoživotí?8-o

6 0
možnosti
JR

J52a88n 52R50á70ž

27. 1. 2017 15:57

Její funkční období je šestileté a končí 18.2.2020. Je v podstatě neodvolatelná.

1 0
možnosti
PV

P49a27v72e48l 73V88é12b98r

27. 1. 2017 14:00

Doufám, že ta ... (nepublikovatelný výrok) Šabatová dostane soudní výlohy k úhradě. Jakožto zákonů znalá osoba (kvůli tomu tam sedí jak žaba na prameni) si dřív než rozpoutala soudní kauzu mohla a měla zjistit, že ta rádoby studentka se studentkou nikdy nestala, že tudíž škola žádné její právo neporušila. Pokud tak neučinila, je to její závažná chyba bránící jí ve výkonu současné funkce, protože je vidno, že nebrání práva vyplývající ze zákona, ale jak se jí zamane.

11 0
možnosti
Foto

To také, ale důležité je, že pro žáka platí pravidla určená školou, tzv. školní řád, který určuje ředitel.

6 3
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy