Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě například smazali pane Popovský i informace, které jsem Vám sem dala o mém minulém smazaném článku, o článku paní Provazníkové a o článku, co jsem psala o Primě a rozhovoru s prezidentem. Prý důvod smazání je reklama a spam! Takže toto už není normální stav. Píši panu Babišovi, který sice pravil, že se do konání redakcí neplete, ale zde zřejmě by se měl informovat, protože takové cenzurování jemu coby majiteli dělá velkou ostudu a nedobré jméno. Optám se ho, zda si myslí, že je normální takto cenzurovat lidi na zcela nevinných příspěvcích. Požádám ho, aby si udělal čas a sjednal nápravu. Připadá mi totiž, že neví o tom, jak se zde nepřiměřeně a nabubřele jedná s blogery a s diskutujícími. Jsem zvědavá, zda pochopí, že takto to opravdu nejde. I kdybych např. nakrásně nesouhlasila s názory pana Babiše, a popsala je v blogu, věřím, že on by to pobral. Lidé z redakce iDNES admini, to již přehnali a to jen proto, že jsou snaživí a já se ptám, zda i nad nimi dlí cenzor, protože se evidentně sami bojí. Navíc dnes smazané blogy lze brát jako smazané z důvodu střetu zájmu. Pan Radek Banga je totiž bratrem pana Bangy Patrika, který je zde šéfadminem...

1 0
možnosti
Foto

Karma R^

Bohužel je povoleno prezentovat názory pouze jedné strany.

Jenže ti, kteří vyvolali rozdělení našeho národa a ovládli naše média obviňují ty druhé, že tuto nenávist vyvolali. Ale jak, když nemohou do médií a jsou zablokováni na sociálních sítích?

Jsme v situaci, kdy viník obviňuje svoji oběť.

5 2
možnosti
LP

Děkuji Vám, paní Poláková, za Váš článek. Napsala jste to moc hezky a pravdivě. Je nás stále více, kteří to vidíme stejně.

Po zkušenosti s vymazáním blogu Lucie Provazníkové jsem si Váš článek uložil...

5 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám pane Popovský.

To, že se zde mažou a tím cenzorují články, je smutné a hlavně je to nenormální! Většinou se tak děje pod kuratelou jakýchsi pravidel blogera, která se dají vyložit i na několik způsobů.

Lidé, kteří jsou něčím vázáni, ať sami svým přičiněním, protože to tak chtěli v zájmu mamonu, nebo pohrůžkou např. ztráty zaměstnání pro neloajalitu, či kvůli výhodám typu "já na bráchu, brácha na mě", ti všichni mají nesvobodu. Jsou uvězněni, nesvobodní a tak se mstí tím, že chtějí zbavit svobody ostatní co tzv. s vlky nevyjí...

Mějte se krásně a ještě jednou děkuji za Vámi projevenou přízeň V

2 1
možnosti
Foto

Pro usnadnění hledání - zkuste porovnat texty obou - jen pro srovnání...

Vážně je Ortel rasistický? Nechce něco sdělit?

Není náhodou pan Barga zastáncem "české diskriminace"???? Svou kombinací romštiny - angličtiny - češtiny? Mají tomu rozumět jen romové? A nebo jsou texty vlastně o ničem?

http://www.ortel.cz/tvorba

http://www.gipsy.cz/diskografie.php

sám nevím - čtu si je, a snažím se tam najít něco - ale popravdě, u pana Bargy jsem toho zatím moc nenašel... :(

3 0
možnosti
Foto

Asi nechápu o co tu vlastně jde - poslechl jsem si hodně písní Ortelu a také jsem se snažil pročíst jejich texty - ale ať jsem hledal jak jsem hledal, tak nic, co bych nazval rasistickým jsem tam nenašel. Zato jsem tam nalezl hodně pravdy...

Co vlastně chceme?

Pane Matuško - aby Ortel vystupoval v národních krojích a zpíval "Kde domov můj..."? (co vy jste udělal pro vlastenectví - on alespoň napsal písničky, které v sobě mají hodně pravdy a mě osobně nepřipadají stupidní - ta asi spoustu lidí "bolí".

Chceme Zlaté slavíky pana Gotta a paní Bílou? Tak proč tato anketa existuje? Vždyť o prvním místě je na desítky let rozhodnuto... A to i bez toho, zda bude pan Gott zpívat nebo jen (nepřeji mu v žádném případě nic zlého) cestovat po nemocnicích. A paní Bílá - myslím, že tam je to o něco lepší, ta alespoň koncertuje a ne málo... Ale skutečně je to dost na to, aby byla každoročně zlatou slavicí??

Všechno je to prostě klasický Kocourkov - místo toho, aby se někdo ptal Tomáše Ortela na názory, tak neustále čteme texty pana Bargy, jak je Ortel rasistický... A v čem? Ptám se v čem? Napíše mi to někdo a "otevře mi oči"?????

7 0
možnosti
Foto

[>-]R^ Trefil jste hřebíček na hlavičku pane Křivánku. Jenže Banga je nyní něco jako mučedník, který si již veřejně stěžuje, jak mu lidé s jiným názorem spílají, což si zavinil sám svou nabubřelostí a hloupostí. A tak se ho snaží i média prezentovat a proto to v tomto našem kocourkově je tak, že ten, kdo rozeštvává záměrně lidi svou lživou a velmi hloupou propagandou v cizí režii, je nesolidními médii dáván do popředí. Jako příklad uveďme stálé obehrané hosty jako je Kalousek, na ČT a na straně druhé, pan Okamura, který když už se tam omylem dostane velmi výjímečně ke slovu, je tímto tzv. veřejnoprávním médiem záměrně ztrapňován a urážen.

4 0
možnosti
Foto

Zatracená nesvoboda - neuhlídala si váš text a nechala se kritizovat.

1 2
možnosti
Foto

obléci se do černé kůže, navěsit na sebe železné kříže a lebky s hnáty, hulákat stupidní texty - jak málo dnes stačí k vlastenčení.

4 4
možnosti
Foto

....a jak snadno se lidi nechají zblbnout. ;-)

0 2
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím Vás pane Cendelíne [>-]R^

1 1
možnosti
Foto

Máte pravdu, není kontraverzní ale kontroverzní.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Braune, děkuji za upozornění na chybu ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy