Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....Perfektně napsáno a zdokumentováno ! Sleduji od rána komentáře různých serverů na netu.....nestačím se divit ! Sprostota a vulgarita ovládá, nebo se snaží ovládnout náš život ! Není to president, ten jen nazývá věci pravými jmény, ale ti pokrytci, co ho kritizují, to už není žumpa, ale propast Machocha. Výrazivo těchto"bojovníků" za naší svobodu je daaaaaaaaaaaaaaleko za hranicí normální lidské slušnosti.

Moc mi vadí například angažovanost držitele Templetonovy ceny a kněze Halíka, kterého jsem za totality celkem moc oceňoval, ba dokonce jsem byl jeho mši sv. u sv. Salvátora, bohužel. svět se mění a lidé s ním! Takovou nenávist, kterou projevuje vůči presidentovi ho tak trochu staví na úroveň Bobliga, známého z procesu s čarodejnicemi.

Je vidět, že odpůrcům presidenta dochází dech, divadlo s Bradym,(bohužel také se angažoval kněz), nesplnilo svůj cíl, tak budou činěny další pokusy ! Necháme se překvapit ! Pro autorku.-....R^VR^

10 8
možnosti
Foto

zato výrazivo autorky blogu je kulantní a vybrané.

2 0
možnosti
Foto

S tím Bradym se mi to obzvláště líbilo.

Jak mohl bojovat proti komunismu, když v roce 1949 emigroval.

V našem městě si odseděli mnohaletý kriminál lidé, kteří byli odsouzeni v padesátých letech k trestu smrti (poté změněno na doživotní kriminál) a dnes po nich ani pes neštěkne.

Naopak, když jeden z nich v kriminále pod nátlakem podepsal spolupráci s STB a po roce 1989 se stal poslancem Federálního shromáždění a místopředsedou KDS, tak ti, kteří skartovali svoje materiály jej veřejně denostovali před celým národem.

5 5
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy