Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Předpokládám, že včera na Letné probíhalo vše ve vší slušnosti, korektnosti, prostě tak nějak po zemanovsku.;-D

3 2
možnosti
Foto

Já jsem včera sledoval ČT jen chvílemi a nic provokativního jsem tam nezaznamenal. Plzeňský deník dnes referuje o včerejším dni článkem s výstižným titulkem "Svátek bez skandálu, Zeman zůstal v Lánech". :-)

4 2
možnosti
TV

Karma Vam! Jsem rad, jste se tohoto tematu chopila. Samotneho me vytocilo, kdyz jsem to vcera cetl. A dablu (muj nazor) jmene Halik jsem psal nedavno.

8 2
možnosti
JL

Včera se diskutovalo o tom, co je to demokracie, víc než jindy. A vidím to tak, že demokracie opravdu nejsou jen volby, ale taky dodržování pravidel a pěstování určitých hodnot. ČR na tom není špatně, lidi se tu nezabíjejí, ani si nedávají po ústech kvůli názorům. Diskuse tohoto typu je potřebná. Wollner něco řekl ve svém volném čase a to je možné. Že třeba není v práci objektivní, je taky možné - ale pak existuje možnost stěžovat si přes mediální radu.

0 0
možnosti
MM

Mimochodem, paní autorko,

jistě se včera večer dívala na ČT2 na přímý přenos předávání cen Post Bellum a velice vás to oslovilo.

3 3
možnosti
MM

Jsem rád, že jste rozžhavená do běla, jeden z důkazů, že ČT koná správně.

8 14
možnosti
HD

Slušného člověka lži naštvou. Vy jste v klidu?

4 0
možnosti
JV

Uff, tak jsem to přečetl celé. Připomínky k tomu blábolu asi ani nemám, nestojí to za to :-/

8 6
možnosti
MD

Jen je nechte, at si jeste chvili v podobnem duchu tvori. Kazda vec dotazena ab absurdum vykona sve. S propastnym rozdilem mezi realitou a pohledem lidi uz zapolili jini. A neustali to. A to nebyl web a socialni site.

A jeste na okraj.

Je smutne, ze si nekdo, po delsi dobe, na fasisty umucene studenty vzpomnel diky jenom listopadovemu Bradovani.

1 0
možnosti
Foto

S hodnocením ČT máte naprostou pravdu.

ČT tomu věnovala celý den, připravena na jakékoliv provokace, aby je mohla obrátit proti Miloši Zemanovi.

Vedení UK si celé prostranství zabralo pro sebe a myslelo si, jak Našeho prezidenta převezli.

Ten udělal moudré rozhodnutí, že celou tuto akci ignoroval a tak představitelé Pražské kavárny mlátili prázdnou slámu.

Loni i předlon měla naše ČT munici pro pomluvy Miloše Zemana na dva měsíce, dnes je v mainstreamu ticho po pěšíně.

Pro Vás karma, perfektně napsáno R^

12 8
možnosti
Foto

i já si myslím, že pan prezident udělal moudré rozhodnutí, nezúčastnit se včerejších oslav, jenom mám pro to jiné vysvětlení.

A včerejší společný pochod jeho fandů a nácků Prahou, mně to jenom potvrdil.

7 2
možnosti
SN

:-).....Perfektně napsáno a zdokumentováno ! Sleduji od rána komentáře různých serverů na netu.....nestačím se divit ! Sprostota a vulgarita ovládá, nebo se snaží ovládnout náš život ! Není to president, ten jen nazývá věci pravými jmény, ale ti pokrytci, co ho kritizují, to už není žumpa, ale propast Machocha. Výrazivo těchto"bojovníků" za naší svobodu je daaaaaaaaaaaaaaleko za hranicí normální lidské slušnosti.

Moc mi vadí například angažovanost držitele Templetonovy ceny a kněze Halíka, kterého jsem za totality celkem moc oceňoval, ba dokonce jsem byl jeho mši sv. u sv. Salvátora, bohužel. svět se mění a lidé s ním! Takovou nenávist, kterou projevuje vůči presidentovi ho tak trochu staví na úroveň Bobliga, známého z procesu s čarodejnicemi.

Je vidět, že odpůrcům presidenta dochází dech, divadlo s Bradym,(bohužel také se angažoval kněz), nesplnilo svůj cíl, tak budou činěny další pokusy ! Necháme se překvapit ! Pro autorku.-....R^VR^

10 8
možnosti
Foto

zato výrazivo autorky blogu je kulantní a vybrané.

2 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy