Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a25k11u91b 55R56o94t84h

28. 8. 2016 14:50

A já jen dodám - je to úplně stejné svinstvo, jako tzv. nepodmíněný příjem, za který tu tak dlouho a srdnatě bojujete.:-/

2 0
možnosti
JR

J50a46n 47R70á44ž

28. 8. 2016 12:03

U nás vláda používá eufemistickým označením některé daně, aby zakryla jak velké daňové zatížení vlastně máme.

Tak např. Veřejné zdravotní pojištění nemá nic, ale vůbec nic společného se žádnou variantou pojištění, ale je to zdravotní daň, kterou daňový poplatnik odvádí peníze do státního rozpočtu, stejně jako jakoukoliv jinou daň a stát z toho dotuje přes naprosto zbytečné a provozně drahé "pojišťovny" veřejný zdravotní systém, aniž by jak velikost platby nebo rozsah poskytovaných služeb mohl nějak sám ovlivnit jako u normalního pojištění..

nebo

Z čeho je financována státní propagandistická agentura nazvaná Česká televize a Český rozhlas se sice maskuje jako koncesionářský poplatek, ale reálně se jedná o daň z vlastnictví televizoru, či rozhlasového přijímače, neb se neplati za možnost něco poslouchat nebo se na něco v televizi dívat, ale platit musí vlastník přístroje i když nemá ani anténu, ani satelit, ani kabelovku, neb stačí, aby přístroj vlastnil. Podstata této daně je stejná jako u daně z nemovitostí. Tam když díky tomu, že Územní plán města zařadil váš pozemek do územní rezervy např. pro rozvoj MHD, takže ho ku vlastnímu prospěchu nemůžete využívat, platíte z něho daň, jako kdybyste ho mohli komerčně využívat.

Daně diktuje stát a nic s tím nenaděláte!

2 0
možnosti
JN

TV nemám nějakých 10 let a ještě jsem si nevšimla, že by mi chyběla.

2 1
možnosti
Foto

Ano, vím, paní Novotná, že jsou lidé co televizi nemají a nepřejí si ji vlastnit. Nevidím na tom nic špatného, naopak jim fandím, tedy i Vám. Mají více času na různé smysluplné aktivity a hlavně žijí své životy, nikoliv životy seriálových postav. Mám několik přátel, co bez televize žijí a vůbec jim nechybí. Myslím si naopak, že jsou moudří ;-) V

0 0
možnosti
PU

P79e98t91r 52U94h10e55r

28. 8. 2016 10:15

Tuze hloupé...

2 2
možnosti
JH

Ano, žijeme v absurdní době. Totalita zůstává, jen komunisti převlékli drésy...

5 0
možnosti
AH

A42l20e51s 19H85r46y76c

28. 8. 2016 8:40

EET bych s koncesionářským poplatkem asi nesrovnával.

1 0
možnosti
ZB

I ja jsem na poste zatrhl kolonku k TV+R. Tu s tim socialnim prijmem, neb jsem splnoval /a dolozil/ podminky. Jenze ouha. Pak zvysovali duchody a ja dostal, buddhazel 40.-Kc pridano a tim jsem prestal podminku splnovat. TV+radio mam, lhat nechci, takze se musim smirit s tim, ze jsem dostal k duchodu ubrano 180-40=140.-Kc.

K EET z oblasti duchodcu mam take vytku. Az si kamarad opatri HW, SW, pripojeni k inetu, 3 cisla od financaku a certifikat, co s tim pak bude delat, kdyz jde za dva mesice od povinnosti do starobniho duchodu a dal podnikat jiz nebude? Streli to az to da do defaultniho nastaveni a vsechno zas odhlasi. Utrhaj mu zajemci ruce?

5 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás pane Boháčku. Jen pro doplnění, Kdo Vám vystaví potvrzení, či jakým způsobem jste doložil podmínky sociálu? To mi nikdy nebylo jasné. Stačí snad čestné prohlášení?

Co se týká Vašeho kamaráda, tady je každá rada drahá. Jestliže však nepatří k první vlně povinnosti mít zavedenou EET, tak to stihne i bez těchto propriet

od pana Babiše. Já si nějak podvědomě myslím, že na EET nakonec nedojde. Nevím proč, ale je to tak ;-)

Mějte se krásně a díky za Váš příspěvek a pokud můžete i za odpověď, jak doložit sociál, abych případně doplnila do článku.

4 0
možnosti
Foto

K55a75r57e72l 45M54á65d15l52e

27. 8. 2016 22:42

Méně je více. Nestravitelný dlouhý text se dá dočíst možná do půlky. Čtenáři blogů na iDnes většinou nejsou primitivové, kterým by vyhovoval jeden barevný obrázek a pod ním dva krátké odstavce vytištěné tučným písmem, ale co je moc, to je moc. I když věcně bych s Vámi velice pravděpodobně souhlasil, ta forma se nedá překousnout. Zestručňovat, zestručňovat, nakonec ještě jednou zestručnit - a možná se to bude dát číst.

16 0
možnosti
Foto

Máte pravdu pane Mádle. V tomto bodě však musím podotknout, že opakování je matka moudrosti a já v článku několikrát záměrně opakuji totéž a opravdu to není proto, že bych někým pohrdala ;-) Kromě toho i já mám dny, kdy se mi nechce dočíst článek do konce, byť s ním souzním. Pokud se Vám dlouhé texty nezdají, je to Váš styl. Já opravdu nejsem mnohdy stručná, ne proto, že bych to i neuměla, ale proto, že stručná prostě v některých tématech být nechci. Každopádně Vám děkuji za Váš názor a smysluplný příspěvek. Mějte se hezky.

3 2
možnosti

Už je tady zase....

6 1
možnosti
ON

Jako legrace výborné. Nebo to ona probůh myslí vážně?

3 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy