Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeden dotaz: také sledujete v televizi a dalších médiích pořady, které přesvědčují lidi o tom, že mají na všechno "právo"? Právo na levné  a přitom kvalitní potraviny, právo na rychlou obsluhu, právo na levné a zdravé bydlení, právo dýchat zdravý vzduch...

A vše zajistí neomylný stát, nejlépe pod vedením ČSSD, TOP09, ODS, ANO...

Není to podstata vašeho problému?

1 1
možnosti
Foto

Pane Mikovec, nevím, co kde sledujete vy, ale já mám svůj mozek a věřím, že většina obyvatel této země. Pokud říkáté A nezapomínejte na B. Pokud jste ani nepochopil o čem je můj postřeh a článek, jako celek, celkové jeho ladění, chápu, že zde píšete takovou hloupost. Mimochodem kdo zde kromě vás hovoří o jakémsi neomylném státě se směsicí vámi nesourodých stran?

0 0
možnosti

I34v56o 88Ž44á35č80e60k

31. 7. 2014 16:19

Cestou do práce, která není nijak dlouhá, míjím spoustu malých obchůdků se vším možným. Namátkou tři řeznictví, dvě pekařství, dvě zelinářství, jednu sýrárnu a dokonce jeden obchod s bylinkami a kořením.

Co bylo výrazně potlačeno, to jsou zanedbané sámošky s mizerným sortimentem a zpupným personálem.

Z pohledu zaměstnance to nemohu hodnotit, protože jsem nikdy v žádném obchodě nepracoval. Ze zkušeností z jiného oboru ale vím, že někteří lidé považují za strašlivou křivdu už to, že se po nich chce, aby vůbec pracovali.

5 0
možnosti
Foto

Je hezké pane Žáčku, že je míjíte, ale ty obchůdky brzy zbankrotují a převezmou je vietnamci, pokud v nich nebudete, nebudeme, i nakupovat:-)

Pokud máte zkušenost, že NĚKTEŘÍ lidé se chovají tak, jak píšete, ano, někteří lidé také dokonce kradou...Co jste tím chtěl tedy říci? Že jsou tu všichni lenoši? Nu, pravil jste že někteří, tak to asi bude pravda :-)

0 0
možnosti

Jaké jsou v marketech pracovní podmínky, netuším. Spousta malých obchůdků - ve své době to bylo asi dobré, jenže je jiná doma. Nedovedu si představit jít po práci (a vystát v malých obchůdcích fronty) v jednom na pečivo, pak mazat na zeleninu a ovoce, rychle pro maso a pak honem někam, kde mají od všeho trochu pro máslo, jogurty.... Předpokládám, že obchůdky by nestály vedle sebe, což by mě, urvanou z práce a s vidinou další makačky doma, stálo další síly. Bud bych popocházela po obchůdcích pěšky a dostala bych se domů v noci nebo popojížděla autem a v těchhle vedrech zkolabovala při hledání parkovacího místa blízko každého z obchůdků.

Už jsme jinde a není možné se vrátit zpět - tím netvrdím, že jsou hypermarkety super - nejsou, ale já vůbec nerada nakupuji, davy v marketech nesnáším. Jenže malé obchůdky? Pravda, davy by se tam nevešly, zato by se tam vešlo málo zboží, což by znamenalo davy na ulici při pobíhání z obchůdku do obchůdku.

3 0
možnosti
Foto

Paní Ondrová, děkuji za příspěvek, proto jsem o pracovních podmínkách napsala a to byl můj hlavní důvod, aby lidé měli povědomí o tom, jak se u nás ztratila lidskost...Tak nyní si asi můžete udělat obrázek a alespoň tušit, že je něco špatně. Máte pravdu, že pokud chvátáte domů z práce do práce druhé, tentokrát pro svou rodinu, tak jste asi ve stresu, abyste stíhala. I to je následek toho, že už v podstatě nejsme lidé, ale LIDSKÉ ZDROJE, jak nás titulují různé agentury a personalisté. A to je moc smutné. Já si procházku do různých krámků ráda nostalgicky připomenu. Jako dítě, mi v hlavě uvízlo maličkaté hračkářství, vcházelo se tam dřevěnými dveřmi se zvonečkem a jedním schůdkem dolů, kde byly na pultíku krásné skleněnky, a hliněnky, kde byly jednoduché, ale tvorbu a fantazii podporující hračky. Žádná umělá hmota, ale dřevo, provázky, látky, a jiný přírodní materiál. Hrozně moc mě zaujala opička v kleci, samozřejmě klec z pravých stříbrných drátů, opička tak věrohodně vyvedená, visela na té kleci, na dně byl smirkový žlutý papír, což vypadalo jako písek :-) Ta opička byla nějakým systémem propojena s klecí a ten mechanismus byl na klíček. Po natažení opička lezla, spíše se pohupovala na těch drátech, nám dětem to mohlo připadat, jako že šplhá po kleci a ten šmirgl jsem také pochopila až když jsem byla starší..Nebo tam byly krabičky ze slídy a v nich motýlci na kytičkách a pokud jste přejela po víku krabičky, tak statickou elektřinou, to jsem tenkrát také naštěstí nechápala, ti motýlci létali....

POKRAČUJI NÍŽE

0 0
možnosti
Foto

Proboha tak si nějaký takový obchůdek otevřete.  Když budete konkurence schopná, můžete si z toho udělat franchisu.  Jinak si pletete pojmy.  Otrok nemá možnost volby, to znamená, že otrocký systém buduje stát, který vám tu možnost volby bere.  Ti co zaměstnávají nikoho nenutí u nich pracovat.

5 0
možnosti
Foto

Pane Kšíre, s vámi bohužel z důvodů, které znáte diskutovat nebudu. Pokud na sobě máte brnění jste sevřen a nesvobodný a jste otrokem tentokrát vy, otrokem svého brnění kam uzavíráte svou mysl. Takže vaše mysl je povrchní a já jsem dnes na polemiky tohoto vámi překrouceného vidění unavená. Vše, co se týká nás dvou bylo řečeno několik let zpátky ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS