Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Už jsem o tom několikrát psal. Pokud některá relevatntní politická strana slíbí zrušit koncesionářské poplatky, vyhraje tím volby!

5 2
možnosti
ON

O45n22d31ř59e50j 57N21ý73č

18. 11. 2016 9:02

To je možné ale to proto že by lidi ušetřili 135 kč měsíčně a ne proto že se jim vysílání nelíbí.;-D

8 2
možnosti
LB

Když jsem včera viděla plné Václavské náměstí, Národní třídu, zaplněná náměstí po celé republice - českobudějovické, brněnské, zlínské, táborské, liberecké, atd. , a přesvědčila se, že budíky zněly i v menších obcích, kam televizní kamery nedohlédly a porovnala to se dvěma až třemi stovkami Zemanových většinou postarších obdivovatelů, hned jsem věděla, že zdejší rudá úderka bude běsná. Také všechny sepisovatelky sem okamžitě nastoupily, jak jedna žena. Zloba a nenávist jim stříká i z uší. Jen aby autorku z toho žalu ještě nekleplo. Kdo by nás pravidelně obveseloval?

18 5
možnosti
HD

Je vidět, že se orientujete jen podle záběrů z kamer. Ona ta skutečnost vypadá úplně jinak.

6 0
možnosti
JH

Kdosi taky označil autorku jako dvojku Havránka. Ano, tenhle text bych klidně podepsal. A co se týká toho osočování - nic nového, to už dobře znám. Za minulého režimu se mi velmi podobní lidé - chytráci také často vysmívali, že pořád poslouchám Svobodku, Hlas Ameriky, že jsem tak alergickej na komunisty:-)

Ono to vždy nějaký čas trvá, nežli vyjde pravda najevo!

10 5
možnosti
JH

Nežli to dojde i hlupákům:-)

8 2
možnosti
Foto

Vypadá to, že tato akce měla velký úspěch, když její protivníci vytahují tak těžké kalibry. Z vašeho příspěvku přímo čiší nenávist k jiným názorům. Vypadá to, že tento národ se znovu začíná probouzet a přestává si nechat líbit jednání vašeho guru na Hradě. Stačí si porovnat počty lidí na Václavském náměstí s počtem účastníků průvodu Zemanových příznivců. A to se tito ještě museli spojit se stranou, jejíž představitel by poslal židy do plynu.

18 3
možnosti
Foto

bojovný ryk z pavlačové d§věrnice

15 0
možnosti
RK

To máte jako jediný argument - urážet autorku?

Myslím si, že se Vám to nepovedlo, že jste se jenom projevil a vyjevil hodně o sobě.Rv

6 5
možnosti
Foto

Celý den jsem ČT se živými vstupy nesledoval, takový masochista nejsem. Podíval jsem se na večerní zprávy - Národní, Žitná, Brno, Liberec, Letná .... - dle mě naprostý přehled o celé republice a o všech událostech a názorech. Nevidím problém. Pořád lepší než černá kronika, která se tváří jako, zprávy na některých soukromých televizích.

19 3
možnosti
VB

Smutné je, že musíme veřejnoprávní žumpu platit, ale z hlediska ochrany duševního zdraví jsme ji zcela vymazali z programové nabídky, aby jí omylem nezapla ani tchýně když hlídá děti :-)

7 7
možnosti
Foto

Tak hlavně jestli jste jí tam nechali TV Barrandov s Majorem Zemanem :-\

9 1
možnosti
Foto

No vidíte.. a já zažil zase úplně opačnou situaci. Při natáčení reportáže (loňský 17 listopad) se redaktoři Událostí ČT museli koukat na to, jak ti "slušňáci" kteří demonstrují občas před ČT nadávají, plivou, napadají... a věřte mi, nic příjemného to nebylo. A co jsem slyšel nadávek při natáčení, to raději nechtějte vědět. Kolegyni Smieškovou poplivali při živém vstupu. Demokracie v praxi :-)) fakt. A největší úlet jsem zažil při dušičkách, když při rozhovoru skupinka lidí stále křičela, že ČT lže. Prerušil jsem natáčení, došel k nim s mikrofonem a kameramanem za zády.. a řekl "ok, tak tady máte mikrofon a povězte národu, v čem ČT lže a dostatečně to vyargumentujte". A nastalo ticho.......

20 5
možnosti
Foto

Ale, vždyť ta situace vůbec není opačná, pane Bango. ČT je neobjektivní a lidé ji za to, jak popisujete, nadávají.

8 8
možnosti
RK

V projevu toho redaktora jsou, mimo jiné, zajímavá slova - "Demokracie není jen vůle většiny, jak dneska řekl jeden z nich, je to taky ochrana před zvůlí a diktátem většiny. Proto má dobrá demokracie rozvinutý systém brzd a protivah"

Zdroj: http://milenapolakova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=567946

Už jenom to dělení demokracie na dobrou a ... jakou vlastně?

Většina teda již nemůže ... podle pana redaktora - NIC. A navíc - kdo a na základě jakého mandátu jsou ty "brzdy a protiváhy"? Petenti výzvy k týdnům neklidu? Kroměřížské výzvy? Neziskovky, mající za cíl především svůj zisk a druhotně nastolování toho neklidu, rozvracení společnosti (pak to "chytře" hodit na prezidenta), ... ?

No, já teda nevím, ale už jenom zpochybňováním současného systému demokracie se pan redaktor řadí mezi prachzvláštní "revolucionáře". A ne, nesouhlasím s ním. Vůbec.

Paní autorce patří karma a poděkování za článek.

12 7
možnosti
KC

Nejsem Zemanovec ani Halíkovec, ale souhlasím s názorem, že ČT je mediální kanál, bez něhož se docela dobře obejdu. Je mi jen líto peněz, které musím povinně na toto pokřivené veřejnoprávní zpravodajské médium vydávat.

9 4
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy