Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no každopádně si v našich médiích ted navzájem utírají slzičky a začínají špekulovat jak to oznámit že dva borci v běhu o bílej dům doběhli do cíle a ten špatný skončil předposlední kdežto ta hodná získala krásné druhé místo

0 0
možnosti
Foto

Václav Klaus mladší: Trump se postavil proti zlu, protože se postavil proti korporacím. Ale prohraje, protože síly proti němu jsou obrovské.

0 0
možnosti

...já pevně doufám, že jsou obrovské...že ještě zdravý rozum nepodlehl zupáctví a populismu...

4 3
možnosti

Už jen to, jaké "postavičky" toho velkohubého moulu podporují by mělo být varující...od Putina , přes Zemana k Polákové:-)

5 3
možnosti
Foto

jsem zvědavý, co tyhle ztřeštěné fanynky budou říkat za rok.

P.S. Ten titulek je opravdu "výživný"R^:-P

4 1
možnosti

Jeď, Doníku, jeď !

2 1
možnosti
Foto

Pokud chce Trump dát něco Americe, mohl by začít zveřejněním svých daňových přiznání.

5 1
možnosti
JV

Zlo jsou oba, co jsou si podle vas podobniRvRv

2 0
možnosti
VG

Ano byl to odvážný zásah do černého. Do Trumpa bych to nikdy neřekl. Určitě se to objeví v učebnicích politologie.

2 0
možnosti
KC

S politickou korektností na věčné časy do pekel a nikdy jinak. Přesto bych pana Trumpa i pana Zemana raději viděl o trochu způsobnější.

1 0
možnosti
Foto

Pane Chrastino, zdravím Vás. No nevím, nevím, jestli byste zůstal sám způsobným, kdyby Vás lidé tak hrubým způsobem uráželi a ponižovali, jako se děje našemu prezidentovi. Zde nesmí platit, ty do mě kamenem, já do tebe chlebem, byl byste slaboučkým státníkem všem najatým grázlům pro smích ;-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy