Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... mňo, já Vám rozumím,- však liskáte to hlava nehlava a plna emocí do teho dokážete nakopat vše, co Vás momentálně trápí,- ...... však vězte že méně je někdy více ! ................... ale jóóó, za ten nehranej vztek R^ !

0 0
možnosti
Foto

Pane Brodský zdravím Vás.

Článek nosím v hlavě podvědomě a to, jakýkoliv můj text, který jsem již napsala. Sleduji realitu a ta jen čeká na popis. Že ji popisuji já a tak, jak to dělám, je moje rozhodnutí. Pan Sobotka si zasluhuje nejvýše pohrdání. Tudíž text není psán ani pod hraným, ani pod nehraným vztekem. Je jen vyvrcholením toho, jak se tento člověk nelogicky a jako škodná, chová k vlastní zemi. To, co vy u mě považujete za vztek, je lítost nad zradou vrcholového zástupce, který na tomto postu nemá dávno mandát být právě pro ty zrady, které od něj ještě můžeme očekávat.

Míň je skutečně víc, ale já to jinak neumím, ani umět nechci je to ve mně, jde to od srdce. Věřte, že v mém srdci není vztek. Lítost tam však zatím je...

0 0
možnosti
Foto

Velmi dobře sepsáno a vyargumentováno.

Karma R^

U mne Sobotka skončil svojí podporou mnohonásobně nadhodnoceným církevním restitucím.

3 2
možnosti
Foto

Ano, ty restituce a podraz, kdy se ČSSD dušovala před volbami, že je zastaví, to je jen důkaz toho, že tato strana je již nevolitelná a pan Sobotka to může maskovat svými lidumilnými  výroky směrem k tu, důchodcům, tam k rodinám s dětmi, či celkově sliby do budoucna, jak chce. Věřit jemu a jeho straně bude však už jen málokdo. Těmi výroky se snaží jen maskovat to, co v zákulisí ve skutečnosti na něčí rozkaz na nás chystá. Není v té zákeřnosti sám. Je to také zákeřnost KDU-čsl, v čele s Bělobrádkem, která tuto podivnou hru hraje se stejným scénářem v rukou, jako Sobotka a spol...

1 0
možnosti

Taková srandovní pani...:-)

7 0
možnosti

Sobotka je pěkný srab, protože nejdřív má silácké řeči, aby pak když se na něj Merkel-Hitlerová zle podívá, stáhne ocas mezi nohy a v řečech otočí...

7 9
možnosti
Foto

mluvte za sebe, paní Poláková, já mám trochu jiný názor.

7 0
možnosti
Foto

Mluvím za sebe a nejen to, dokonce za ty své a vaše spoluobčany, kteří mají stejný, nebo hodně podobný názor, jako já. Vám váš jiný názor samozřejmě pane Matuško neberu, máte na něj právo.

3 6
možnosti
VK

A to bez rozmyslu ty sankce podporujete vůči mírutvornému Rusku....

;-D;-D;-D

7 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy