Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobré varování je v tomto dokumentu, který jste sem dala v odkazu. Proč někteří ta varování nevidí, nebo snad ani vidět nechtějí?...

Pokud Vám to nevadí, dám toto video do mého článku a tím jej aktualizuji. Souhlasíte paní Smékalová?

0 0
možnosti
Foto

dvěstědvacátásedmá plamenná výzva ;-D

5 0
možnosti

Blahopřeji k asbestové odolnosti ;-D

2 0
možnosti
MD

Zajimavy a nekonformni clanek. Ne ze bych se v kazdem okamziku ztotoznoval s formou, ale kazdopadne spousta vyjadreni je podstatou 1a. A na zaver jeden dojem. Clankem proudi vic muzskych hormonu nez daji vsichni vasi oponenti dohromady. A tak s usmevem na rtech karma.

1 3
možnosti
VK

Asi proto, že je autorka chlap ne? To dá rozum Dvořáček.;-D

1 0
možnosti
VK

;-D;-D;-D Hned mám hezčí neděli. DíkyR^

Nejvíc pobavil ten Zeman;-D

4 0
možnosti
BM

Vážená paní, když jsem si přečetl ten Váš titulek, tak si mi okamžitě vybavil jeden pán s knírkem.... Skutečně mi přeběhl mráz po zádech...

6 2
možnosti
Foto

Dejte si pozor, pane Marjanko, aby ten váš obrázek, "který se vám okamžitě vybavil", neměl příště místo knírku hlavu v černé kukle a skloněnou k poslední motlitbě, k té páté...To už vám nebude stačit ani ten mráz po vašich ctěných zádech přeběhnout.

Původně jsem nechtěla váš přihlouplý a zřejmě dle vás urážlivý příspěvek komentovat, ale učinila jsem tak proto, abych na vaši neomalenou stupiditu více upozornila ostatní čtenáře. Prakticky jste se urazil sám...

2 1
možnosti
VV

svému národu, který v klíčové situaci nikdy nezklame.

Tuto perlu bych nechal obrovskym pismem vytesat treba na Barrandovskou skalu,

Soudruzka zrejme vubec nezna dejiny narodu Ceskeho.

6 2
možnosti
Foto

Soudružka dějiny zná, přesto se chová k vlastní zemi vždy loajálně, je vlastenka a tak svému národu stále věří. A věřte soudruhu, že po těch zkušenostech, které v těch dějinách máme za sebou, tentokrát,

nyní vám prozradím sladké tajemství, 

"tentokrát bude vše jinak" [>-] R^

2 1
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy