Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Máte slovo? Ne, nemáte... A vy se tomu divíte?! Tentokrát šlo o důchody...

Vládnou nám sobci a asociálové...Dělala jsem co bylo v mých silách, nepovedlo se. Moje názory jsou asi nežádoucí, toď vše, co mohu říci ke včerejší šou paní Michaely Jílkové.

Tak jsme si včera měli možnost shlédnout na ČT1 pořad, který já z následujících důvodů nazývám šou. Záměrně nepíši show, jsme v Česku, i když i toto slovo "Česko", mi jaksi také nějak nejde přes pysky, jak praví jedna trampská písnička pějící ne o šou, ale o těch pyskách :-))... Klasika. Nikdo nic nedokázal pojmenovat tak, aby byla popsána realita, paní Marksová místy ani nevěděla, o čem je řeč. Závěrečným bonbónkem byl ovšem finanční poradce, který se otočil zády ke kameře a radil pánovi v řadě za ním, jak si spořit na důchod. Pán spořil tři stovky měsíčně ;-)

Můj mail na redakci tohoto pořadu zněl:

Prosím předejte paní Michaele Jílkové tento můj článek na blogu

Dobrý den, vážená redakce.

Prosím předejte paní Michaele Jílkové tento můj článek na blogu

http://milenapolakova.blog.idnes.cz/c/479523/jak-nepokrokovy-a-nelidsky-je-feudalismus-vime-vime-vsak-i-to-ze-se-nesmi-vratit-zpet.html 

Mimo jiné téma, týkající se spíše předešlého pořadu Máte slovo, tam píši o tzv. minimálním důchodu (Šedý box s názvem "Nelze již jít cestou pouze kosmetických změn"). Jsou tam také odkazy na projev pana Babiše v parlamentu ohledně zavedení minimálního důchodu a dva odkazy na články, kde je popsán podnět pana profesora Vostatka, který vypracoval pro pana Babiše, coby ministra financí, ohledně minimálního důchodu. Ten však tuto případnou reformu shodil ze stolu. V Řecku je min. důchod např. stanoven na 700 €, myslím si, ale nemám ověřeno, že jej mají stanoven i na Slovensku. Paní Jílková jistě najde podklady.

Prosím paní Jílkovou, aby téma minimálního důchodu také nadhodila a vážně se jím v pořadu zabývala. Je nehorázné, aby v naší zemi byli lidé s důchodem pod pět tis. korun, aby tento důchod byl takto stanoven bez ohledu na skutečnou realitu  minimálního spotřebního koše občanů a nákladů na něj v této době naložených.

Děkuji za kladné vyřízení mojí prosby paní Jílkové, moje jméno zveřejněte, pokud chcete, za své názory se nestydím.

    Milena Poláková

Nu, a aby můj mail nezapadl někam v redakčním zmatku, kam zřejmě píše více lidí s podobnými podněty, zveřejnila jsem tento text také pro jistotu na facebooku této šou "Máte slovo"...

https://www.facebook.com/mateslovo?fref=photo

Nu a jak to dopadlo? Paní Jílková použila moje dvě slova a sice "spotřební koš"...Aby veřejně položila dotaz k ministryni Marksové, zda se uvažuje o tzv. minimálním, rovném důchodu, na to z nějakého důvodu rezignovala.

Názor pána z tohoto FB:

S dělnickým důchodem se mohu jít oběsit...

Rudolf Bombaj Kdybych nepracoval skoro celý život u ozbrojených složek státu a neměl k důchodu výsluhy, tak s dělnickým důchodem se mohu jít oběsit. A to jen protože důchodový fond po roce 1990 vlády nevyjmuly a daly ho do rozpočtu a vytunelovaly, pokryli tím jiné věci a své zájmy. A proto mladí musí dělat na důchodce my na důchod měli vyděláno dávno. A to povinnost odpracovaných let byla 25 roků. Ne 35 let to ani ti mladí nevydrží, jen ti co to prosedí v kanceláři.

Co k tomu dodat? Jen tolik, že vždy, když se na toto vytunelování důchodového fondu poukáže, politici mlží a lžou s tím, že prý žádný takový fond neexistoval. Pamětníci si jistě pamatují hlášky členů strany ODS,  kteří  zdůvodňovali, proč je nutné tyto peníze dát na společnou hromadu státní kasy.

Nedůstojné handrkování s důchody pokračuje v přímém přenosu. Skutečná reforma se opět nekoná.

http://domaci.eurozpravy.cz/zdravotnictvi/134678-horor-v-prazskych-domovech-duchodcu-desetina-klientu-trpela-podvyzivou-ukazal-pruzkum/

Víte co je naším neštěstím? V tomto státě vládnou nejen asociálové a sobci, ale hlavně "ekonomové", se svými čísílky, grafy a nesmyslnými poučkami, které prostě dnes ve změněném světě, jsou neplatné. Zažité, neplatné konvence a zvyky, přes které díky těmto neumětelům, co mají místo mozku kalkulačku, prostě nejede vlak.

Zde je řešení, viz můj předešlý článek: 

http://milenapolakova.blog.idnes.cz/c/479523/jak-nepokrokovy-a-nelidsky-je-feudalismus-vime-vime-vsak-i-to-ze-se-nesmi-vratit-zpet.html

Důchod si zaslouží každý občan, pokud stát neplní základní servis práva na práci za dobrých pracovních a mzdových podmínek!

Josef Ambrož Kdo celý život pracoval má důchod slušný, nemakačenkům na dávkách nedat nic!

Tak i takové názory se objevily, jenže realita je poněkud komplikovanější, starší člověk je na trhu diskriminován a to jsou fakta, za kterými se skrývají smutné lidské osudy:

Jiří J. Pokorný DiS. Sorry, ale nesouhlasím! 10 let před důchodem jsem nesehnal práci. Ani od ÚP, ani sám, ač jsem se zúčastnil cca 150 výběrových řízení...byl jsem pro ně starý, i když jsem měl nejvyšší kvalifikaci, znalosti a zkušenosti...

 

Pokud ČSSD slibovala, že napraví nepravosti, které způsobil pan tehdejší ministr Drábek svou asociální politikou, tak zklamala. Nezklamala jen v případě nastolení důstojného života našich seniorů, zklamali i ve slibech týkajících se např. církevních restitucí, na kterých si prakticky udělali body ve volbách..... Teď  to budou migranti, a také výmluvy, že to neschválila opozice, prostě kecy a ubohárna, kterou "bezmocná", spíše neschopná, paní Marksová neustále kvitovala v diskuzi.

Poslanec Tomio Okamura (SPD) má plán, který by naší společnost povznesl na skutečně sociální stát. Slůvko "sociální" by tak bylo věrohodné. Nyní je ČR státem asociálním a to hlavně vzhledem k našim seniorům...

Okamura souhlasí se zrušením Kalouskova a Nečasova druhého důchodového pilíře a v tomto smyslu také již dva roky ve Sněmovně hlasuje. Není podle něj možné vyvádět peníze z důchodového účtu do soukromých fondů, když například nikdo z tvůrců tzv. druhého pilíře nedokázal odpovědět na otázku, kdo ponese odpovědnost a náklady za to, když soukromý fond zkrachuje.

"Důchodová reforma musí vycházet nejen z občanských práv, ale musí zároveň zajistit důstojné podmínky pro naše občany, kteří zestárnou. Musí zajišťovat rovné podmínky pro přiznání důchodu, ale na druhé straně musí vést občany k odpovědnosti a plnění povinností z přijatých zákonů. Důležitým principem je zde solidarita člověka k člověku, který je znevýhodněn stavem, věkem a může tak být ohrožen sociálním vyloučením a chudobou. Důchodová reforma musí vést k sociální spravedlnosti, aby lidé, kteří poctivě pracují, podnikají, či odvádějí finanční prostředky za jinou samostatně výdělečnou činnost, si ve stáří užili dle svého přispění do sociálního zabezpečení i výsledků své práce," píše na facebooku Okamura.

"Důchodová reforma, která nastaví jasná pravidla, musí být udržitelná, dlouhodobě stabilní a zajišťující dostatek finančních prostředků do tohoto fondu. Důchodová reforma by měla garantovat a zajistit pravidelnou roční valorizaci důchodů," dodává.

Jeho hnutí chce nastavit minimální hranici starobního důchodu tak, aby byly pokryty životní náklady člověka, aby důstojně žil a nebyl uvržen do chudoby - pro ně je nyní touto hranicí částka 10 500,- Kč. "Výpočet důchodu musí být jednoduchý a přehledný. Každý člověk by měl mít možnost spočítat si, jaká částka mu bude přiznána a jak si bude moci naspořit dle svých požadavků na vyšší úroveň života v důchodovém věku," píše poslanec.

"Podle našeho návrhu by se výše důchodu měla odvíjet od odvedených finančních částek do fondu sociálního zabezpečení a důchod by měl být přiznán každému občanovi v 5 kategoriích podle toho, kolik přispěl. To považujeme spravedlivé," podotkl.

Starobní důchod by podle něj měl být pro ženy doplněn bonusem a měl by obsahovat zvýhodnění za porod a za každé narozené druhé a třetí dítě. "Přidělovala by se částka, která by měla dvě složky. Za porod a za výchovu, abychom rodiny motivovali a zároveň také nediskriminovali muže, kteří se po porodu starají v době mateřské péče o dítě, a matka se vrací do zaměstnání. Náš návrh činí 1/5 na porod a 4/5 za výchovu. Děti ze slušných rodin, které řádně vychovávají své děti a neparazitují na našem sociálním systému, potřebujeme jako sůl. Mimo jiné bychom chtěli nahradit název mateřská dovolená výrazem mateřská péče, protože výchova dítěte opravdu není žádnou dovolenou," vysvětluje Okamura.

Starobní důchod by také prý měl obsahovat i další bonusový příplatek v případech, že by člověk pracoval ve zvlášť obtížných podmínkách dle kategorií, které by byly jasně nastaveny ve vyhlášce.

"Každý občan by musel odpracovat minimální počet let a měla by být stanovena pevná hranice odchodu do důchodu. Naše představa pro odchod do důchodu je pro ženy i muže 65 let. Valorizace je nedílnou součástí důchodu. Při valorizaci by měl každý dostat vždy stejnou částku, tím by se nerozevíraly sociální nůžky tak, jako se tomu děje v současné době. Po nastavení výše uvedených parametrů by byl dodržen princip zachování důstojných podmínek pro život seniorů a zachován celkový princip zásluhovosti z let předcházejících," píše Okamura.

"Finanční zajištění důchodů by bylo nejen z odvodů do sociálního zabezpečení, ale stát by do tohoto fondu měl navíc věnovat i zisky ze státních firem, jako je například Budvar nebo ČEZ. A samozřejmě navrhuji přesunout na důchodový účet také miliardy korun, které vláda ČSSD, hnutí ANO a KDU-ČSL vyčlenila na přijímání tisíců nezákonných imigrantů. A po letech také vidíme, že peníze vyvedené z důchodového fondu za pravicové vlády Václava Klause, tehdy na tomto účtu bylo 300 miliard korun, nesou v své trpké ovoce v podobě nedostatků finančních prostředků na tomto účtu, který je dnes naopak desítky miliard v mínusu. A samozřejmě platí, že tato vláda ČSSD, hnutí ANO a KDU-ČSL vyčlenila již několik milard korun na přijmutí nezákonných imigrantů do ČR, proti vůli většiny občanů - a já i naše SPD navrhujeme nulovou toleranci nelegální imigrace a místo toho dát tyto peníze každý rok na podporu našich vlastních potřebných občanů, například seniorů, handicapovaných či rodin s dětmi," dodal.

"Chceme, aby došlo k vzájemné shodě všech politických stran a hnutí, ale i občanských iniciativ a společnosti nad budoucí reformou důchodového systému, protože jen tak bude mít dlouhodobou perspektivu fungování. Také je nutné vést vzájemnou diskusi všech dotčených aktérů na různých úrovních ještě před jejím schválením. Jak na politické, tak na občanské platformě. Předpokládaná realizace navrhované důchodové reformy musí najít všeobecnou podporu jak v politické, tak i občanské společnosti. K vyjádření postoje obyvatel by bylo vhodné využít obecného referenda, v němž by si lidé odpovědně zvolili cestu, jakým způsobem se chtějí zabezpečit na stáří. Návrh takového referenda nám však současná vláda ČSSD, hnutí ANO a KDU-ČSL zamítla. A sama vláda přitom žádné řádné řešení nenabídla," uzavřel Okamura.

Poznámka: Pan Okamaru ví, proč tuto reformu navrhuje. Ano, minimální důchod je nutné stanovit, není možné, aby naši senioři nedosáhli svým důchodovým příjmem ani na základní spotřební koš. Stát, který toto nechápe snižuje kvalitu života důchodců záměrně a počítá s tím, že starý člověk si ani nedokáže zajistit ponižující čtvrtletní stání na úřadech, aby dostal poníženě sociální dávku v podobě příspěvku na drahé bydlení a jeho stále se zvyšující náklady...Tato forma, kdy důchodce musí žebrat byrokracii o tuto sociální dávku, je nejen nesmyslná, ale i v globále drahá a nepohodlná cesta, jak pro seniory, tak i pro stát. Proč dělat něco jednoduše, když to jde složitě a za podpory drahé byrokracie, že?! Byrokracie místo aby se snížila, je neustále uměle navyšována. Stát se ve stávající nedotažené verzi chová asociálně k lidem, kteří si zaslouží úctu a spokojené stáří. 

Pan Okamura jak je vidět, používá logiku, neboť ví, že se takto nastavený důchodový systém bude státní kase rentovat. Ušetřené peníze za byrokracii, ušetřené peníze za nezákonné migranty, kteří nejsou našimi občany, a v neposlední řadě vyšší koupěschopnost, což nastartuje pohyb ekonomiky směrem nahoru. Důležitá je také podpora rodin, budeme mít vyšší VLASTNÍ porodnost NAŠICH dětí. Nepotřebujeme, aby k nám byly dodávané rodičky za účelem rodit své děti...Jsou to cizí lidé s nesourodými náboženskými a kulturními zvyklostmi.

Podpora vlastního národa, jeho populace, je nezbytnost, která se vyplatí jak ekonomicky, tak hlavně morálně v podobě sounáležitosti a lidskosti.

"Máte slovo"opět zklamání. Ministryně práce a sociálních věcí paní Marxová, občas ani nevěděla o čem je řeč. Ševčík, ekonom spíše poučkami, které nasál ve škole a u kterých zůstal dodnes,  perlil a dozvěděli jsme se, že když neměl peníze, tak taky nebyl, považte! 20 let na dovolené! Prý nekouří, nepije a tak si důchod užije :-)))) K dobru mu budiž připsáno, že poukázal na rozežranost parlamentu. Na neumění výběru daní, kdy daně poctivě platí jen dělník, neumětelnost těchto lidí ochránit vybrané peníze pro smysluplné potřeby, a nepřeplácené zakázky. 

"Máte slovo", byla opět, bohužel, neskutečná fraška. O minimálním důchodu ani zmínka. Na FB tohoto pořadu jsem psala o spotřebním koši, jako zde a to byla pouhá dvě slova, která paní Jílková použila a která díky její nerazantnosti zapadla.

Čekala jsem, že položí přímo dotaz, zda bude stanoven minimální důchod, pod který se prostě nepůjde. Tento dotaz nepoložila i když je toto první krok, který by se měl vyřešit. Teprve po tomto zrealizovaném kroku, je třeba uvažovat o valorizaci takto stanovených důchodů. Valorizace by měla být stejná pro všechny důchody. Stejně nám všem stoupají životní náklady, proto nevidím důvod pro to, aby ti, co mají nízký důchod, dostali navýšení sedm korun a ti, co mají důchody nejvyšší a jsou to i právě politici, dostali plnou částku dvou set korun! Je to amorální a nespravedlivé...Paní Jílkovou a jejím "Máte slovo" jsem zklamaná.

Skutečně máme my lidé, kteří sdílíme v této zemi dobré i zlé, ještě nějaké slovo?...

Pokud je zde na nějaké úrovni spotřební koš, jsou důchodci, kteří nemají prostředky ani důchod, v podobě alespoň tohoto stávajícího spotřebního koše, jsou tito lidé odsouzeni k životu na ulici. Dávky nic neřeší, navíc jsou nákladné.

Základní nepodmíněný příjem by byl i v tomto problému přínosným, místo padesáti dávek, které stejně nakonec lidem nepomohou a tím pádem jdou tyto peníze ze státní kasy vniveč...Základní příjem by každopádně byl tou nejlevnější variantou základního zabezpečení člověka. Konec byrokracie kolem dávek i důchodů, tzn. úspora za byrokraty na těchto úřadech, drahý systém, který je při přerozdělování dávek používán, také stojí nekonečné peníze, které jsou tak neefektivně vynakládány...Takto jsou lidi  poníženi na úřadech, kde o dávky žádají, stres, neustálé kontrolování příjmů.

Stát bezesporu kalkuluje i s tím, že např. taková stará paní, či osamocený pán, ani neví, že může o dávky požádat a také je toto chození po úřadech pro staré lidi mnohdy složité... Po zavedení  Základního příjmu  bychom byli lidsky a moudře nastavená společnost, což by se nám rentovalo ve všech směrech pozitivně a vložené prostředky do tohoto systému by se společnosti mnohokráte vrátily např. mj. snížením nežádoucích anomálií, jakými jsou kriminalita, sebevraždy z nemožnosti se začlenit do společnosti pro nedostatek financí a nemocí ze stresu, které tato nesounáležitě nastavená společnost produkuje...

To, co nyní napíši, nemá nic společného s tématem důchodů. Jen si myslím, že zde vše začíná a finanční šikana se stupňuje vůči všem bezbranným. Těmi bezbrannými a zranitelnými jsou senioři, ale také naše děti. Velmi hrůzná tato šikana je, pokud se jedná o dítě opuštěné a postižené! Za velkou nehoráznost považuji finanční šikanu tohoto systému vzhledem  k malým nezaopatřeným dětem...Za tím vším je opět neřízená byrokracie, kdy úředník nesmí přemýšlet a dívat se na problém "lidsky přijatelným způsobem"... Je to o to víc alarmující, neboť tato byrokracie se díky vládě neustále rozrůstá, což je na škodu právě lidskosti a logickému myšlení. Jedním slovem, stát, kde se dějí tato svinstva, nemá zodpovědnost a tato neodpustitelná nezodpovědnost, občany placených lidí, začína na nejvyšších místech a projevuje se v "myšlení" a v robotické loajalitě k nadřízenému orgánu, nižších úředníků. 

http://www.novinky.cz/domaci/382770-postizene-11lete-divce-sebrala-exekutorka-sest-tisic-dluzila-za-odpad.html

http://eko.iwaldorf.cz/http://dokumentarni.tv/penize-ekonomika/zakladni-prijem-kulturni-impuls-grundeinkommen-ein-kulturimpulshttps://www.facebook.com/EOI.ZakladniPrijemhttps://avaaz.org/en/petition/our_chance_to_end_poverty/

Kde se vzaly tři milióny €!! na pomoc řešení tzv. migrační krize, kterou vláda ČR hodlá poskytnout?

A nyní dotaz, na který jsem nikde nenašla odpověď.

Jak je možné, že se zde vedou takto plané a nedůstojné diskuze kolem zabezpečení života našich seniorů - důchodců, když na druhé straně si vláda vycucá z prstu 3 milióny € na pomoc Balkánu v řešení tzv. migrantské krize?! Kde se vzaly tyto obrovské sumy v eurech na tuto "pomoc"? Jak to, že peníze na minimální důchod pro důstojné dožití na tomto světě pro naše seniory údajně nejsou?! Vzala si snad naše vláda ta eura na dluh?! ... Odpoví mi někdo, kdo pobírá velkorysé mzdy za tlachání a nezodpovědnost za své skutky, za nezodpovědnost za tuto vlastní zem a své vlastní spoluobčany, své potomky, kteří je takto velkoryse platí ze svých daní z vlastních mizerných platů?!....

Stáří. Čeká každého z nás... Je stáří důstojné? Klasik říká, že stáří není důstojné. Každý si o stáří myslíme své. Od zrození na tento svět zrajeme a nakonec zestárneme, ať se nám to líbí, nebo ne. Ač se snažíme tento stav sebevíc oddálit, nedaří se. Je velkým štěstím, pokud ve stáří máme zachováno zdraví. Jsou lidé, kteří nejsou empatičtí a už vůbec ne se stářím. Jsou však také lidé, kteří naopak starým lidem nezištně a rádi pomáhají. Těm patří poděkování a úcta, protože ctí úctu k starým spoluobčanům.

V ČR však nejsou zcela určitě empatičtí se stářím naši politici, jakoby oni sami neměli své maminky a táty, kteří jsou již staří, nebo také již nejsou...Podotknete, že oni toto řešit nemusí, mají dost prostředků z platů, které si sami a často navyšují. Ano, máte pravdu, je to tak. Takže své seniory mohou velmi dobře ve stáří zabezpečit, což je dobře, přejme to jejich mámám a starým tátům.  

Oni sami však budou mít velmi slušný důchod až zestárnou. Již nyní na tom usilovně pracují a to často ve zrychleném řízení...Zaslouží si však takto velkorysý důchod tito lidé bez empatií? Ne, určitě nezaslouží. Svým často nemorálním jednáním totiž myslí jen sami na sebe, na svou peněženku a po nich potopa. Lidé této země, pro jejichž spokojenost by měli pracovat, jsou jim pouze pro smích a pro odvádění desátku do kasy, která je velmi děravá...

Stáří v České republice je nedůstojné, protože lidé zde ve stáří, mají těmito politiky přidělenou, nedůstojnou a nedostačující výši důchodů...  

Realita dneška: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Co-ted-budu-jist-povzdechla-si-nestastna-babicka-kdyz-platila-v-lekarne-A-ukazala-se-obludna-skutecnost-376917

Proč pan Andrej Babiš, ministr financí shodil ze stolu skutečnou důchodovou reformu?

http://domaci.eurozpravy.cz/duchody/122381-duchodova-revoluce-babis-ma-plan-rovny-duchod-vsem-ve-vysi/

http://ekonomika.idnes.cz/babis-dostal-navrh-zrusit-podporu-sporeni-svou-reformu-penzi-nepredlozi-1r3-/ekonomika.aspx?c=A150630_114204_ekonomika_kop

http://www.psp.cz/eknih/2013ps/stenprot/026schuz/s026254.htm

Pokud pan ministr financí, pan Andrej Babiš, vláda v čele s předsedou vlády Bohuslavem Sobotkou a parlament, okamžitě, ve zkráceném řízení, tak jak to dělá vláda a parlament, jakmile jde o jejich navyšování platů, nezačnou řešit důchodovou reformu, skutečnou reformu, nikoliv tu kosmetickou, jak je zde zvykem, s určeným minimálním důchodem, pod který se v ČR zkrátka nepůjde, jsou tito lidé nezodpovědní, nepoctiví asociálové, a  tudíž neschopní zastávat tento důležitý post a musí tak na tyto funkce rezignovat.

http://www.podnety.cz/podnet-cislo-20150215140106 

1989 -2015 Kde je ten slibovaný pokrok?

Ostatně... Volby se blíží, co jsou dva roky, když tento národ je trpělivým již 26 let?

       Milena Poláková

Autor: Milena Poláková | pátek 9.10.2015 14:11 | karma článku: 34,62 | přečteno: 2651x
  • Další články autora

Milena Poláková

Stockholmský syndrom, kdy "prasárny" jsou zapomenuty?!

Co je záviděníhodné na SPD? Ptal se jeden diskutér, který tuto stranu "nemá rád". Pokusím se odpovědět ve svém následujícím textu a to pokud možno jasně a stručně. Avšak dá se to jasně a stručně? Toť otázka...

20.2.2018 v 8:32 | Karma: 38,13 | Přečteno: 2629x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Nikdy mě nepodceňujte! Nemáte na to ani právo, ani um!

DEMOKRACIE! Stokrát ohrané, stokrát překroucené téma, kdy ti, co se brání demokracii jsou mimo čas, mimo téma a tím mimo život!!

13.2.2018 v 15:02 | Karma: 29,35 | Přečteno: 860x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Myslet si, že vzdělaní lidé jsou zároveň inteligentní, je velkým omylem.

Samozřejmě to neplatí vždy. Máme spoustu vzdělaných, zároveň moudrých lidí, ti se však sami do popředí ze skromnosti nederou a média, zvláště veřejnoprávní, je prezentují jen sporadicky a spíše v nočních hodinách, jako např. ČT2..

27.12.2017 v 12:21 | Karma: 38,76 | Přečteno: 2365x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Kalouskův blok neznamená seskupení, ale je odvozen od slova "blokovat" a to, vše a vždy!

To, že vrána k vráně sedá, je staré dobré pořekadlo. To, že Kalousek vždy, když mu teče do bot "tvoří", víme z minulosti. Vždyť co jiného je blok demagogů pidistran, než byla Kalouskova tvorba v "průběhu hry", kdy stvořil Top 09?

24.11.2017 v 9:38 | Karma: 36,09 | Přečteno: 1184x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Panoptikum města pražského, aneb manuál, jak neslavit, jak znectít...

Kalendářní svátek památného 17.11. 1989, se nám rok od roku jaksi vymyká z rukou. Ne, že bychom to sami chtěli, chtějí to však ti, které nikdo nezve, kteří se stále vnucují a jsou tímto nejen směšní a ohraní, ale hlavně trapní.

18.11.2017 v 10:35 | Karma: 40,95 | Přečteno: 2265x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Je obrovskou ostudou České republiky, pokud jeden, jediný občan, zemře opuštěn pod mostem.

Není možné, aby v civilizované společnosti v zimě umrzali lidé! U nás lidé však pod mosty umírají běžně. Tudíž, my nejsme civilizovaná země! Politikové se hádají o koryta a na své spoluobčany z vysoka kašlou! Píše se rok 2017!

1.11.2017 v 16:40 | Karma: 25,66 | Přečteno: 838x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Hrají si na důležité a nepostradatelné. Mají však na to?

Oč tady běží? Jako každý rok již po dobu pěti let, kdy máme na Hradě demokraticky zvoleného prezidenta, se Státní svátek znevažuje několika málo velmi postradatelnými existencemi.

28.10.2017 v 2:05 | Karma: 39,05 | Přečteno: 2047x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Kdo, s kým, o čem, pro koho, ukáže čas. Jsou však strany, které budí rozpaky i nedůvěru...

Demokratické volby, jsou demokratické volby a myslet si o nich můžeme co chceme. Karty jsou rozdány, opět rozhodla Praha...

27.10.2017 v 13:07 | Karma: 25,39 | Přečteno: 1085x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Moje volba, moje úvaha, kde prioritou je obyčejný selský rozum.

Kdysi jsem byla voličkou Pirátské strany. Už nejsem. Proč? Poslední kapkou byl jimi iniciovaný soud, s požadavkem zakázat soukromé televizi předvolební debatu dvou lídrů, což je to nejmenší, ale Piráti a cenzura?!...

20.10.2017 v 11:09 | Karma: 19,92 | Přečteno: 959x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Klíčové volby o nástupu nového, náhradou za staré a přežité!

Pomalu a jistě se navrší čas voleb našich nových, a já věřím, že nových, ne těch starých, zástupců a tvůrců našich životních mantinelů...Tyto volby budou však jiné, než jak jsme byli zvyklí. V čem jiné? Jde o vše! Hrajeme vabank!

4.10.2017 v 6:01 | Karma: 11,78 | Přečteno: 590x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Opět měli slovo a opět byli trapní, ba co víc, pohrdali voliči Donalda Trumpa...

Máte slovo s M. Jílkovou 16. 2. 2017: Je Donald Trump pro demokracii nebezpečím nebo nadějí? Jeho opatření proti migraci - ohrozí bezpečnost Evropy? A vžene nás americký prezident do náruče Ruska?

17.2.2017 v 1:08 | Karma: 42,58 | Přečteno: 2972x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Nakonec pravda dosáhla zadostiučinění, a na frak dostala drzost a vyčůranost fanatismu!!

Vše co jsem avizovala ve svých článcích ve smyslu, že karta se obrací, se pozvolna a časem určitě i skokově, naplňuje. Mrazivé dny nám kupodivu přináší jen samé pozitivní zprávy a to je moc dobře!

27.1.2017 v 13:41 | Karma: 41,70 | Přečteno: 2736x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

A do toho všeho přichází Chovanec s Romancovovou. Aneb, dešifrujme prapodivné anomálie (1)

Nový rok se prezentuje přívětivou cifrou, kde je šťastná sedmička a kde součet jednotlivých čísel nám dává jedničku. Jednička je vítěz, pokrok a dobré podnikání, kterému se daří...Bude tomu tak skutečně? Za určitých okolností ano!

20.1.2017 v 0:35 | Karma: 19,21 | Přečteno: 747x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Svoboda v nesvobodě

Blíží se čtvrtá adventní neděle. Je kouzelný čas rozjímání... Zamysleme se. Je moudré být nesvobodný? Nesvobodný ve svobodě? Ve svobodě, která nám je dána do vínku v čase zrození? Kdo nám bere naší svobodu a proč?

14.12.2016 v 8:44 | Karma: 13,43 | Přečteno: 487x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Ortel vyřkl ortel, a vy se ptáte jaký? Pak tápete a jste slepí...

Ať se to komu chce líbí, či nelíbí, skupina Ortel není kontroverzní. Nadávky typu xenofobní, náckovská a jiné hrubosti směrem k těmto umělcům jsou jen ukázkou lidské malosti.

29.11.2016 v 2:10 | Karma: 38,97 | Přečteno: 1662x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Není pražská kavárna jako pražská kavárna. O tom Vás přesvědčí pan prezident Miloš Zeman

Nejsou média jako média. Všeobecně známý fakt. Média tzv. hlavního proudu nám lžou, spekulativně odvádí pozornost od důležitého k nepodstatnému. Ta média, kterým se říká alternativní to nedělají. Patří sem mj. Parlamentní Listy...

23.11.2016 v 4:57 | Karma: 27,80 | Přečteno: 1308x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

ČT už nejen že porušuje zákon o veřejnoprávní povinnosti, ale dokonce online provokuje...

To, že je ČT neobjektivní a neprofesionální víme, ale to, že si dovolí v přímém přenosu, který preferovala na úkor mnoha jiných akcí oslav 17. listopadu, provokovat, je již vrchol její sprostoty a arogance!

18.11.2016 v 7:08 | Karma: 44,16 | Přečteno: 4403x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Naděje přichází s Trumpem, minulost odešla s Clinton, a jak je tomu u nás s tou nadějí?

Také sledujete ty komentáře ke zvolení Donalda Trumpa prezidentem USA, komenty těch, co jsou zváni do ČT? Ani ne tak s podivem, jako spíše s pohrdáním sleduji tyto štěky těch, co si myslí, že jsou vyvoleni mluvit za celou ČR...

12.11.2016 v 9:51 | Karma: 39,30 | Přečteno: 1829x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Zlo odchází, pravda vítězí! Vivat Donald Trump!

Zlatá to slova pane Trumpe jste pronesl, a taková slova, slova pravdy, jsou předzvěstí toho, že pravda dostává konečně navrch před lží, chamtivostí a zlem. Zlo odchází, pravda vítězí!

7.11.2016 v 0:48 | Karma: 34,53 | Přečteno: 1801x | Diskuse| Politika

Milena Poláková

Umět oslavit svátek v úctě a s nadhledem v každé situaci, dovede jen skutečný státník

Není pravidlem, aby politik, který vykonává vysokou státní pozici, byl také zároveň skutečným státníkem. Na naší politické scéně z minulosti, lze toto s čistým svědomím konstatovat v jednom případě, osvoboditele T.G. Masaryka...

29.10.2016 v 1:39 | Karma: 33,78 | Přečteno: 930x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy