Tak jinak....

Prý musím mít za posledních 90 dnů "3 x aktivní" články. Co jsou aktivní články nevím, ale vím, že karma je průměr všech karem z napsaných článků...Pokud sníme tři lidé tři kuřata, na jednoho připadne jedno kuře....

Je faktem,. že jsem cca šedesát dnů nenapsala ani ťuk. Nepřeji si, aby mě kdokoliv k psaní nutil, není to pásová výroba, je to pocit a tlak na sdělení čehosi, co sdělit mám potřebu.

Nyní si připomeňme, co je to průměr. Jste běžný, práci vykonávající občan, jste průměr. Průměrný plat občana je prý nějakých 24 tis.korun. Já jsem napsala 83 článků s karmou cca 30 na článek. Přesto moje karma byla k 6. 6. 2016 nulová. Je to v pořádku? Není. Moje karma by se zákonitě přiklonila k oněm třicet bodům za článek, ať píši, či ne. To je matematika! Ano, tak zhruba přibližně 28, třicet, mi čtenáři věnují svou přízeň. Pravidla, která si iDnes stanovila, jsou však nesmiřitelná. Vynecháte souvislé psaní, ber kde ber, piš, i když to nejde, není múza, a máte nulu! Nulovou karmu.

Matematika je však také nesmiřitelná a tak pokud mám na článek cca 27 čísel karmu, je průměr stále s touto karmou, pravidla, nepravidla, je to prostě běžný výpočet průměru. Matematický výpočet!

Aha, pokud však nenapíšete článek do termínu danému kýmsi, tak matematika neplatí!

 

 No nic, to jen tak bokem...Věřte však, že mi fakt o karmu nejde.

 

       Milena Poláková

Autor: Milena Poláková | úterý 7.6.2016 15:26 | karma článku: 18,43 | přečteno: 335x
  • Další články autora

Milena Poláková

Svoboda v nesvobodě

14.12.2016 v 8:44 | Karma: 13,43
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1814x
Jsem žena, které není lhostejno to, jak jsme v ČR hluboko klesli. Jsem přesvědčena o tom, že povinností nás všech je ODSTRANIT neúprosný, nelidský systém, který produkuje války a hladomor, který umožňuje politikům podvádět, na úkor vlastních spoluobčanů… Pokud tak neučiníme, nemáme pak ani právo si na tento již přežitý a nefunkční systém stěžovat! moje již neudržované začátečnické stránky :-) milepola.webgarden.cz/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené blogy